Hur har ni det i vårsolen på andra sidan jordklotet?

Ja tro det eller ej men hösten är snart här i Sydney, jag har på känn att den inte kommer vara lik Finländsk höst men iallfall...

Så de e det som händer här i Sydney, och jaa jag har just avslutat min långa skoluppgift!

Så där annars är det ännu flipflops som gäller - elles "Thongs" som de heter här..
Här på college har vi ljuvliga Gudsmöten och diskussioner, men visst vinterOS har också diskuterats här..för här e ju alla nationer på ett å samma ställe! Grattis Canada till Hockeyvinsten, och jaa blir ännu mobbad av amerikanerna pga deras seger.

Annars är det ungdomsarbete, skoluppgifter, umgänge och galenskap :) vi har de bra!

Det finns gym, två minuter från mitt hus och vi får vara där gratis! på grund av att vi bor där vi bor..
Vad skall jag mera berätta!

Igår hade vi ett fantastiskt möte - Gud är god! Han är det enda jag vill leva för! Dt är ett så grymt rikt liv att dö bort från sig själv!

Faith. Hope. Love.



Kommentarer
Postat av: Kesia

"Hur har ni det i vårsolen på andra sidan jordklotet?"



Om det ändå vore så väl! Snön har just börjat smälta så nu är det inget annat än slaskigt och vått.... "/

Snart-höst vädret låter mycket mera lockade! :D

2010-03-02 @ 13:52:51
Postat av: Sofia

Ja, här snöar de bara men månne de nu int blir vår snart!! Va har ni för slags skoluppgifter? Kram!

2010-03-03 @ 08:39:25
URL: http://sofiahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0