Veckorna flyger ivag...



ja har i Australien gar tiden och  ja har skiftar traden i ljusgront och fotterna slipas mot den stanbelagda trottoaren, kaffedoften smyger sig pa fran alla cafeer som omringar en och och till kyrkan ar det vanligt att amn dyker upp pa skateboard.. ja sa detta ar mitt liv nu :)



Sa manniskor lar man kanna battre hela tiden, och jag ar verkligt valsignad med manga goda vanner runt mig har! Manniskorna ar mer eller mindre normala, mer eller mindre amerikanska ;) och en del e riktigt random, ja ha tankt manga ganger att min syster Josefine nog sku alska en hel hop med manniskor har :)

Det var smatt surrealistiskt att skypa me familjen i lordags, dar satt de framfor webcameran i ylletrojor mendans jag satt i 25 graders varme och i allt annat an ylletroja..
Det var roligt att fa hora hemifran lite! Det mesta ar sig likt, har jag pa kann!?

Jag ha nu joinat FUEL-teamet, som alltsa har hand om ungdomsarbete for 12-15 aringar och det ar fantastiskt att fa vara med! Det ar vilt och galen och jag kanner mig hemma :) Nu pa fredag ha jag och en kille blivit tillfragade att sjunga en duett, haha laten - the art of Love

Intressanta aspekter overlag har ar: musiken i kyrkan, i aulan och under ungdomsmotena spelas ofta det som spelas pa vilken radiokanal som helst..och danskultur ar det har :)

MATEN ar annorlunda och mina amerikanska vanner far mig att skratta manga ganger..de e Ohalsosamt till Max..

Om 1 och en halv vecka ar det Colour-conference som galler; kvinnokonferens som samlar tusentals kvinnor, sa dar ska vi tjana tva helger i rad 11-13 och 18-20 mars..

Annars sa har vi skolan, skoluppgifter just nu pa gang och jaa vi ha borjat ova med vara band infor upptradandet som vi har om nagra veckor :)

Jag ber for er och tanker pa er dar hemma! <3








Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är så roligt att läsa om ditt liv där borta! Kram!

2010-02-24 @ 08:28:37
URL: http://sofiahelena.blogg.se/
Postat av: Lukke

yay^^ låter nice:) ha de gött

2010-02-27 @ 23:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0