jepp jag lever. :)

en blogg berättar en del om mitt liv. men inte allt. så tom som min blogg varit så tomt har dock inte mitt liv varit. :)

Kom just hem från Hfors...efter ca 6 dagar i nyland är jag tillbaka.
De va trevligt at få träffa folk! Emilia<3 Matilda, Fanny, Lucke, Ricke, Robin, Sara, Becka å alla andra :)

jeps.. REKLAM dags.



LÖ 7.3 kl 21 är det drop in och konserten börjar kl 22.
Välkomna och njut av grymma kvinliga solister i en musikvärld där de flesta bänd består av män :) och trevlig så..men de e roligt me lite variation! 7Euro inträde och det går till Vasa Kvinnohem.

11.3 har vi premiär med vår musikal "Mysterio" på club 25. Så ni ser MUSiken musiken!

Älskar.

"Andens frukt däremot är kärlek, glädje, frid, tålamod, vänlighet, godhet"
Gal 5:22

Detta är mitt liv .

Kommentarer
Postat av: AnnaS

"Välkomna och njut av grymma kvinliga solister i en musikvärld där de flesta bänd består av män :)"



Ja, ni sysslar åtminstone inte med att banbrytande gå emot stereotypen... I många bänd så är ju solisten kvinna och övriga medlemmar män. Alltså samma upplägg som eran konsert. Grattis.

2009-03-02 @ 19:53:01
Postat av: Inger

Jag hade nog börjat undra vart du tagit vägen... kanske redan till Australien? Lev väl!

2009-03-03 @ 18:14:50
Postat av: Sofia

Nu har jag läst om er i Pohjalainen också, de blir bra dehär vännen!

2009-03-06 @ 08:16:23
URL: http://sofiahelena.blogg.se/
Postat av: Emelie - kusin vitamin

Ja som så gärna hade velat komma å höra på dig på Diva´s Night (ha ju ej vari nå tidigare år heller..) men så jobbar ja kväll imorgon, (slutar kl. 21) å sen böri ja 7 på söndagsmorgonen.. trist! Men hoppas du sjunger så taket lyfter :) (ja vet) Mor min sku ju komma å höra va ja förstod på henne idag! Ha en skön helg kusin!

2009-03-06 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0