2009

NyTT ÅR.
2009
gott.



Party. Praise.
To Dance as a maniac for the glory of God.

Midvinterveckan avslutades idag. och nu e jag hemma..men en rätt sliten röst. Men vilken vecka!
Annorlunda mvv. men BRA.

Tack alla underbara människor för ert sällskap och er uppmuntran!

saknar er alla redan.
Nog finns det oerhört fantastiska människor.
.ja saknar redan!


Nu e ja dock rätt trött så skall lägga mig och sova,
Gud välsigna er!
Jag ber att ni ska får ett fantastiskt välsignat år!

/Nicolina Elna Maria Koskinen 16 år. eller hur va de nu igen;)

Kommentarer
Postat av: iia

åhh! minnen altså!<3 Ja längtar redan ti nästa mvv!:D

2009-01-06 @ 13:46:38
Postat av: Lysmask

Du har lyckats ta en lite mer representativ bild av hur scenen var belyst. :D Hoppas jag inte bländade dig för mycket.

2009-01-09 @ 21:13:57
URL: http://lysmask.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0