Våren är här..

Läderjacka och solglasögon på  nu bara :)

Jag längtar till sommaren..

Vi hade en fantastiska EC konferens!
Guds närvaro var över stället och han mötte människor väldigt starkt.

Gud är den enda som kan förvandla människors liv.
Mitt har han redan förvandlat och gör det hela tiden om och om igen..

Det finns något större än detta livet.
Om du aldrig har fått för dig det så SÖK, det finns så mycket mera

"Be så skall ni få, Sök så skall ni finna, Bulta så skall dörren öppnas för er. Ty var och en som ber, han får, och den som söker, han finner, och för den som bultar skall dörren öppnas."
                                                                                                                        mATT 7:7-8



dET FInns KäRLEK i överflöd. ReNhET, FRid, NåD, glÄDjE.

Jesus dog för oss. Så att vi skulle få LIV och LIV i överflöd !

Gud älskar dig - oberoende vem du är och vad du gjort!


Kommentarer
Postat av: Ad

Shift och Caps Lock i oläge?

2009-04-15 @ 21:46:19
URL: http://lysmask.wordpress.com/
Postat av: Therese

Hej :)



Det är häftigt att höra om, och se, hur Gud förändrar liv! Jag tror verkligen på att Han kan det! Jag tror dessutom på att vi människor kan få vara med och förändra liv, om vi vill koppla upp oss till Gud och lyssna på Honom. Jag tror att Gud vill använda oss, leda oss och stråla genom oss. Vi kan få vara redskap för Gud, även om det i djupet är Gud som förvandlar liv!



Jag är glad att jag denna dag hamnade på din blogg, och fick inspireras av Guds ord. Fortsätt skriv och fortsätt lita på att Gud alltid finns här.



Frid :)

2009-04-22 @ 16:43:57
URL: http://joyfulsoul.blogg.se/
Postat av: Nicolina



Amen syster! :)

2009-04-28 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0