Skolan är igång och mina drömmar med:) vilket år det kommer att bli!

Skolan har börjat och jag är tillbaka i Vasa:)
Trevligt att komma in i lite rutiner..:)

Spännande höst ligger framför..

Köpte en Ny lovsångsskiva..
"Livets ord youth- I beundran"

Verkligen en bRa skiva! Mmm:)

Har tagit det lugnt nu och påbörjat skolan..Suttit och tagit det Lugnt med Edith och klottrat i min efterlängtade kalender:)
Samtalsstunder med människor och jag har en sån glädje på min ainsiad och en längtan att få leva och se vad Gud har för mig:) UnderbART! Människor det är underbart att vara frälst och att ha en relation med GUd själv!

Annars måste ni se en video:




Mmm vitkigt att folk reser sig upp mot löjliga uttalanden..

Haha by the way Varför kan Gud inte hela en aputerad?": det heter återskapa om jag inte har helt fel..:)
Men kanske vi int ska va så petiga och tillåta att en hel del crap..;P

De tycker inte Shawn..on youtube: VenomfangX
intressant.
kolla hans andra videor på youtube. speciellt  "evolution is trying to make you a monkey" del 1, 2 och 3.

Gud är underbar! Tänk alla som inte tillåtit honom att beröra dem..vad de har missat!
Amen.
Va räddA om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0