Nicolina Elna Maria 19 år salig.

Veckan har börjat med en hel del planeringsträffar gällande ditt och datt bla Lovsången och ungdomsarbetet nu inför hösten:)

En ungdomsledares största hobby;)
Sedan var vi från skolan ute och paddlade många timmar i Björköby skärgård. Underbart väder hade vi och riktigt trevlig vildmarksutflykt hade vi:)
Mycket får man göra på peffan!

Fick annars reda på idag att jag har fått en Roll i ungdomsmusikalen "Mysterium" Som har premiär i Mars 2009.:)
Var på Musikal audition förra veckan och glad står jag nu här:) det blir säkerligen en erfarenhet!
Det blir säkert en hel del teater, musik och dans. Allt det där som jag älskar!
Min roll är tydligen redan bestämd men de ville inte avslöja det ännu:) Nicolina goes drama.
Äntligen säg;)


Reklam För Fredagens Bravader då jag redan då goes lite drama:)
KIDS ACTION NIGHT i Vasa Övningskolas gymnastiksal på Fredagen nu den 12.9.
Denna barnfest håller på från kl 18-21 och det blir en underbar kväll! Men roligt drama, rivig musik, olika typer av spännandestationer och clownen Motsky m.m.
Det tas inget inträde men det blir ett stort knytkalas under kvällen dit barnen kan ta med Chips eller Frukt. Men godiset då?
Vi arrangörer står för Godiset och dricka:)
Kom dit eller skicka alla barn era dit!:) Varmt välkomna!



Låt barnen komma till mig.



Kommentarer
Postat av: Matilda

oj, va roligt allt möjligt program du får planera å medverka i. :D



Nej, va skoj me musikal! Nu e de din chans att få prova på de livet. ;) Tunga långa övningsdagar tror jag jag kan varna dig om.. men Kul, Spännande å Utvecklande! Går den på Vasa teater eller var ställs den upp?



Lycka till me alla dina bravader! :)

2008-09-10 @ 17:43:14
URL: http://idamatildah.blogg.se/
Postat av: idaK

Märker att barnledaren i mej piggnar till vid ordet barnfest och vill veta mera :D Vem e d som står som arrangör i det?

2008-09-11 @ 18:53:36
URL: http://irtskukka.wordpress.com
Postat av: amelii

Oj vad glad jag blev av att höra om det där barnevenemange o hur massa barn där had vari! keep up the good work! Och precis som du skrev BARNEN ska få komma till Jesus!

2008-09-13 @ 00:01:38
URL: http://amelii.wordpress.com
Postat av: totta

Grattis till musikalrollen! :)

2008-09-14 @ 15:49:24
URL: http://totta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0