Godisstrejk!


Ni alla som känner mig riktigt bra kanske får en total chock men jo ni läste rätt!
Godisstrejk!
Godis är så överskattat har jag insett.
Och Nej jag bantar ej.:)
De e bara adjö till godis helt enkelt.

Jag ha aldrig tänkt hur mycket tankeverksamhet man sätter på godis. men nu vet ja lite bättre.
är dock välsigt lycklig över mitt beslut. Som bäst är jag på min tredje dag- Give me 5;)
Men jess bestämmer jag mig för något så klarar jag faktiskt av det.

Ge mig några bud! hur länge tycker ni ja ska satsa på?

Annars lever livet.
Mycket händer vilket gör att det känns som att livet aldrig kan bli det samma med.
Jakob är på andra sidan jorden i bushen och Daniel är på löpsedlarna.

Bara en liten paradox.

Daniel S. Diago
hysteri tydligen.
Han är verkligen duktig och så även hans flicka!
Idols blev smått intressant för mig.
Vi ska se hur det går.

Men ja livet kommer aldrig att bli det samma igen. eller?

Ps. Namnet Nicolina betyder Seger
my future decided.
amen.


minns sommaren för ett ögonblick.

Kommentarer
Postat av: henka

1år minimum?



Nånting jag undrar är va du har för specifikationer på godiset. Är pastiller godis? är choklad godis? :)



henrik önskar lycka till, och tillägger att godis gott kan ersättas med morötter. En ordentlig morot förbättrar synen, räcker länge och kan i nödfall användas som kast- eller slagvapen.

2008-09-19 @ 22:27:41
Postat av: lukke

Jag sku klara mej bra utan godis men inte utan socker. iste och juice keeps me going... kanske borde strejka jag med.. eller börja me morötter:D

2008-09-20 @ 10:46:53
Postat av: Matilda

jag tycker du ska göra de till en livsstil, alltså

--> en evighet utan godis. de vore väl fint? ;)



nämen kanske 3 månader? tror nog du blir smått intresserad av godis igen när julen kommer på. :P



Lycka till i varje fall!

kram

2008-09-20 @ 15:09:16
URL: http://idamatildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0