Tiden går och jag består.

.
Amen.
Halleluja.
Tror dock tyvärr att du inte skall läsa min blogg om du är på tråkigt humör.
Man kan bli störd på att jag är så uppåt hela tiden!
Men det är jag:)

Befinner mig just nu inte i skolan alls utan är på min första praktik i Smedsby-Böle Lågstadium.
Trivs väldigt bra och har fått nya små vänner redan:)
"Jag kommer sakna dig då du försvinner" har man fått höra efter att ha varit två dagar där och många kramar har man fått..
ja vissta kommer jag sakna dem också sedan då jag far.
Men ja bevakar mest lektioner är lärarens andra hand.

Annars lever livet och så även jag.
Hoppas på snö till vintern och har ännu ingen aning om vem jag ska rösta på i kommunalvalen.
Kanske på Obama.

Längtar ut i världen lite på samma gång jag njuter av tiden i mitt hemland.
Har några månader kvar till 20 år. Hjälpe mig.

Annars väntar mig många resor till nyland under den kommande perioden.
Typ fem gånger ska ja dit ner.
Tänk det.

Gud välsigne er! Och här kommer Nicolinas livsmotto.
"Sök först Guds rtike och hans rättfärdighet så skall ni få allt det andra också" Matt 6:33
Halleluja.




Kommentarer
Postat av: Matilda

:)



ska du fem gånger hit ner?

Ichtys-resa, Action, MVV...va mera?



Tack för senast! <3

2008-10-22 @ 08:43:18
URL: http://idamatildah.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fin bild på dig, vännen!

2008-10-22 @ 12:37:15
URL: http://sofiahelena.blogg.se/
Postat av: Inger

Till oss är du alltid välkommen när du har vägarna förbi Ekenäs!

2008-10-23 @ 16:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0