HAlleLUJA

Nu har Godisstrejken pågått i sex och en halv vecka:)

Så imorgon ska jag faktikt äta godis!

Ny månad ser ni.

Jag tror det blir supersurt och fazers choklad:)

Helsingfors bär det av till imo också!
En helg i musikens tecken.
His Matsers noise konsert imorgon samt konsert med TAKE 6 på Söndagen.

Ikväll ska jag preacha. Så det blir intressant ämne ikväll:)

Har haft mina första lektioner nu i min etta.
Har gått rätt bra..man måste dock lära sig den hårda vägen har jag förstått. Genom att misslyckas först:)

Men trivs fortfarande och tycker det är oerhört givande.




Ha en trevlig alla helgon helg!

Nicolina Elna Maria

Kommentarer
Postat av: Irre

D e genom att vi lär oss att misslyckas me vissa saker, som gör att vi blir starkare å vet hur vi ska göra nästa gång. En del såna saker ha ja kommi fram till under praktiken. Skönt att d faktiskt e praktik å man får misslyckas. Iaf så sa ju Ann-Sofi de på mail åt mej senast :)

Hoppas Hesa-besöket blir lyckat!

kram

2008-11-01 @ 08:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0