Tänk att detta liv är mitt.

En månad kvar.
Tills jag inte är tonåring mera.
Förr då jag var liten kunde jag se mig själv i spegeln och tänka att den som möter min blick fantiskt är Jag.
Då fick jag en konstig känsla - det kändes så overkligt.
Ibland kan jag ännu få det.

Lite underligt är det ju.
Att jag kom att bli jag.
Och att jag troligtvis har dagar kvar att leva.
Tänk om mitt liv inte blir alls som jag tänkt.
Men ta det inte som att jag är orolig.
Det skulle vara alltför långt ifrån verkligheten.
Men ja..an kan ju stanna upp och fundera ibland.

20-årskris? nja..
bara eftertänksamhet.



Lyssnar på en grymt snygg duett. Johan palm och Robin Eriksson från Idol- hör och häpna!
Följer bara slentriant med det hela men detta hörn..mmm..marabou. We built this city on rock'n roll






Gokväll.

Gal 5:13-14

"Ni är ju kallade till frihet, bröder. Låt bara inte den friheten ge köttet något tillfälle, utan tjäna varandra i kärlek.

 

 

   Hela lagen sammanfattas i detta enda bud:
   Du skall älska din nästa som dig själv."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0