Sjuk är lilla tjejen (snart 20 år)

Vilken LÅNG vecka.
Blev sjuk så de blidde inga pastorsdagar för mig.
känns som att de håller på att friskna till efter tre dagar isolerad från omvärlden.
Det har vari glass, godis, nudlar, varm dryck, Bibeln och "Heart of the matter" som har gällt.
Underbart BRA program sök upp det på www.bornagainmormon.com
Halleluja.
Jesus lever i mitt hjärta. Och jag är frälst av NÅD. En relation med Gud. Det bästa jag har.

Nu är min röst tillbaka också! :) Jag kan sjunga IGEN efter typ tre veckor de ha varit sisådär.

Är nog tacksam för man ja har en sångröst.

Imorgon blir det skola, ungdomsmöte. Gud jag längtar efter mer av dig.

Just nu Nostalgimusik (Relient K, Samuel Ljungblad, Pillar osv.) i mina öron och jag sjunger med av all kraft:) skall dock inte göra det för länge för På Lördag är det ju KONSERT.
Kl 19.00 i Stadshuset i Vasa. Biljetterna kan köpas på förhand men också vid dörren. 10/15 Euro.




Jag tror det blir Grymt bra! Om du inte kan komma själv, BE för oss. Det bästa vi har i musiken är Skaparen av den!

Guds rika väldignelser.

I honom finns allt hopp. De e ju helt sjukt:).

/ninni (nostalgidag)







Kommentarer
Postat av: Matilda

Va skönt att höra att du ha fått tillbaka din röst i passande tid till konserten!



Lycka till på lördag! å sjung åt Din skapare!

fast de syns nog redan på långt håll att de e just det du gör. å de e starkt!

tror dina 2 pojkkompisar kommer att bli starkt berörda!



kram <3

2008-11-13 @ 20:57:57
URL: http://idamatildah.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skönt att höra att rösten är tillbaka, ja bad för dig senast idag :) Kör hårt vännen! Kram

2008-11-13 @ 21:00:50
URL: http://sofiahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0