sommarjobba och leva i musiken


sommar är det och visst är det skönt:)
livet är faktiskt intressant..
men ja e glad..

faktiskt! Gud är verkligen God. igenom Allt.

Musiken är underbart..ibland rymmer jag och lever lite igenom den..det är ganska skönt..i musiken hittar jag mig själv och mina tankar, jag hittar även min himmelska fader.

Kesia ha varit på besök:) trevligt va de!
helgen ha varit fullspäckad och lite sömn ha de blivit..
på fredage var hnde det på storsand med Jesustältet..
Så massa underbara människor man träffar.

På lördag var det midsummerfestival..fint va de fast vädret var lite sisådär:)
Rudi Myntevik va grymt bra! så mycke från himlen!
Hade med mig mina skribanditer Iia och jennifer, så rligt att få ha dem med!

Annars jobbar jag fortsättningsvis och timmarna går fort ska ni veta..men nu ska ja laga mig i säng..

Sedan har det blivit lite inspelat med Markus, Peter och Martin

-->www.myspace.com/nicolinathecrossingfriends

underbara låtar tyvärr inte skrivna av oss men:)

nu gonatt alla människor! Sök herren och hans rike först:) I honom finns allt det du längtar efter!


Kommentarer
Postat av: Lukke

Ni e no duktiga:) Häftigt med massa olika instrument o din röst ontop on that, FINT^^.. Vem ha mixat ihop allt?

2008-06-23 @ 21:51:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Cindy

håller med Lukke. Faktiskt jättemysigt med akustiskt!

2008-06-28 @ 20:51:23
Postat av: nicolina

de e Martin holm som ha mixat ihop allt..på litelite tid..han åkte iväg till canada några dagar efter det att vi bandat in:) han e duktig!

2008-06-30 @ 17:10:36
Postat av: Rebecka

Hej vännen, vad fin du är! Sitter och läser din jättefina blogg och bara saknar dig massor! Är allt bra med dig? Hur är livet, vad gör du i sommar? Bless! / Rebecka

2008-07-09 @ 01:33:55
URL: http://rebeckalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0