god jul och gott nytt år:)

wonderful. a new year how weird isn't that..but it feels godd..wonder what kind of year this will be..

En underbar midvintervecka har jag varit på i närpes.
Hunnit bliva 19 år.
Gud är så underbart god.

Alla människor.
Allt han gör.
Tack alla underbara människor för alla kramar och uppmuntrande ord. Vilka mängder jag fått under mitt lov.
it's sick:)
gud välsignelser önskar jag er.

Jag hoppas verkligen att få leva för människor detta år. Det behövs all nåd i världen för det. men som sagt gud är god.

Bered er på ett ljuvt år fullt av stora och små mirakel
.

Du är älskad.

jag vet att jag är det betyder att du också är det.
Glöm det aldrig.

tänk nu har vi snö.

Kommentarer
Postat av: irre

jo, mvv va bra! :) en vecka kvar av jullovet *guuulp!*
du e utmanad, så kolla min blogg =p
kramis

2008-01-02 @ 21:49:23
URL: http://oceansong.wordpress.com
Postat av: Cindy

jag hoppas på samma sak som dig vännen. att låta Jesus verka rakt genom mig, och på så sätt leva för andra människor.

2008-01-05 @ 14:16:53
URL: http://ciddan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0