En UNDERBAR dag

..ojoj..
hillsong gick in i mitt hjärta...
tänk om man skulle ta ett mellanår där..cessi will you wait a year for me?:)
mina muskel värker grymt mycket efter dansdagen vi hade igår! underbart roligt! en underbar Lilja Leite
men underbart krävande för kroppen.
jag har vankat runt som en gammal dam.
men mitt hjärta är friskt och öppet.
Gud kom och mötte mig idag! hela mig tog han och kramade om. han är så god. jag är så tacksam för han närhet och hans ord.
det är ett verkligt mirakel, detta livet.:)

som en flod som åker genom kroppen, ett längtande hjärta. han kommer och vattnar där det är torrt.

Om gud hade ett kylskåp
skulle dina teckningar sitta där

om gud hade en plånbok
skulle dina bilder finnas i den.

Gud skickar dig blommor varje vår
och en soluppgång varje morgon.

Närhelst du vill prata, lyssnar han.

Han kan välja att bo var som helst i
universum, och han väljer att bo i ditt hjärta.


(ur "alltid älskad" Kristina Rafael)




gud välsigna er! han är vårt och denna världs enda hopp!

Kommentarer
Postat av: cessi

ooo gumman så kul att läsa att du mår bra :D
hahah you + me + Australia = Something Awesome ;)men jag far nog i januari 2009 som tänkt..jag hoppar ju ur brallorna av iver o längtan snart!!
weijj i övermorogon har jag ingen skola mer. sen e d bara en massa prep tillfällen o penkkkis den 14e o studentexamen som gäller.
saknar dig!!!!!kram

2008-01-30 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0