solen värmde mig och mitt hjärta idag..

image395
våren är ju på väg..
så lycklig jag blev då jag såg att solen sken..
det var som att jag hade glömt bort vad vår och sommar är..

en fullspäckad vecka är över och jag tar helg..
Båda konstererna "unga solister" med statsorkestern är nu gjorda och vad underbart det var!
jag älskar musik! om ni ha missat det:)
jag älskar det! det finns inte ord..
och tack jesus så finns det olika stilar...klassiska och så tack jesus lättare musik:)
jag och andrea hatanmaa har nog kommit fram till att det är tur att vi representerar den stilen så får vi vara så fjolliga som vi är:)
en underbar sångare annars: Andrea Hatanmaa..henne ska ni hålla utskik efter..
verkligen underbart duktig! vi ska se vart hon hamnar:)
Sedan många andra underbara solister på olika instrument som jag har fått nåd att uppträda med!
Till Ralf Nykvist för de underbara arrangemangen!
Så tack jesus för musikens gåva han gett!
Underbart har vi haft det!
Jag blev så glad för alla vänner som kom och lyssnade! Det betyder så mycket för mig!

Allt till jesus vill jag lämna




Kommentarer
Postat av: Mattsson

Hej, jag hörde av vissa inside spioner som ja skickat dit att det va jätte bra.. Men det tog jag ju förgivet.. ty ack väl sällan har vi fått skåda en sångfågel av sån klass som fröken koskinen vara?!

back to work.. jobbar natt..
kram på dig o skön helg

2008-02-23 @ 00:56:52
URL: http://bloggen.fi/mattsson
Postat av: mammamia

TACK!Ålskar dej!

2008-02-23 @ 07:42:15
Postat av: Kajsa

Ja, som jag sa i fredags redan: FY, VA BRA DU VAR! Nästan oförskämt bra ju. Och det är så roligt att se hur Gud använder dig genom musiken. :) Kram!

2008-02-24 @ 14:27:18
URL: http://kajsoli89.blogg.se
Postat av: cessi

ah vet du gumman?! jag satt på radion och det först jag hörde var din röst som talade!hahah gissa om jag blev förvånad, sen visade sig vara en intervju nån gjort me dig angående den där konserten. wow.

SAKNAR DIG MIN SÅNGFÅGEL

2008-02-27 @ 14:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0