Sanning, konsekvens eller bibelord

Jaa då e man tillbaka i hembygden.
Har spenderat fem dagar i huvudstaden och kom hem på söndag kväll.

Jag har blivit bestulen första gången i mitt liv.
Min handväska försvann plötsligt torsdagen förra veckan vid järnvägstorget i H:fors. En liten chockerad flicka stod kvar där Utan väska. Allting hade gått väldigt snabbt. Ja tänk att det finns sådana proffs.
Jag satt och funderade, nog finns det mycket man kan bli duktig och proffsig på. Hur kommer det sig att vissa hamnar att välja en sådan bransch!?

ja men tur var hade jag plånboken och telefonen i jackfickan. Så stackaren fick inte mycket. Mina nycklar. Min Bibel. Min ettåriga ipod. min kalender. Och annat skräp som finns på botten.

I bibeln som jag fick då jag var 15 år stod det "GOD BLESS YOU" - hoppas människan tog emot välsignelsen:)

det är bara materiella ting.
Lyckan finns inte där.
Tack och lov!


Annars ha de varit en fantastiskt aktiv helg.

G18. Heureka. Hotell presidentti. cygnaeus skola. Stockman. Gina tricot. Mannerheimvägen. Matilda och Saras.
Fila. Narinken med jesustält. womens brunch service. Borgå. Sibbo. Borgå. Dickusby.



jep. Ny vecka nu.
är ännu småsjuk. Be för min röst som skall hålla en hel del denna vecka.

Ungdomarnas julfest i SIon på Fredag kl 19.00
Kom och dra med er folk, det blir julmusik, mat, galet program mm.
Välkomna:) finkläderna på!

Ha det gott nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

No vaar e väl Bongo på julfeste?!

2008-12-02 @ 22:07:56
Postat av: Morgan

Nå du ska si att kanske det hjälpte personen. att få en bibel. lite underlig väg att få den. Men som di säger "Herrens vägar är outgrundliga"

2008-12-03 @ 21:16:09
Postat av: Fanny

Nicco, det var trevligt att få träffa dig i Borgå/Sibbo! <3

2008-12-04 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0