JULLOV

Nu är det över. Denna termin.
På ett vis känns det inte så.
Vi har inte alls haft lika mycket som i fjol. Minnen av att man satt och tittade på "valehtelevat poliisit" och var helt slut..på grund av allt skolarbete.
Tack och lov har det inte varit så iår:)

Så nu har jag haft en fantastisk helg..och njutit..
spungit och på en hel del visserligen men ändå LOV:)

Var hos Olins i fredags med en del ungdomar. spelade spel. hade scharader och lyssnade på julmusik:)

På lördag hade jag och Edith Tjejfrukost hemma hos oss. Blev riktigt lyckad morgon med 15 tjejer på besök:)
Vi åt gott och njöt.:



Igår var jag även och checka in LUCIA på stan med Samuel och Mitchel. Samuel ville bestämt visa den svenska traditionen åt mitchel som aldrig hade sett något liknande...Även deras inska vän hade aldrig sett ett luciatåg

Tänk att lucia är en svenska trdaition..att de inte ens på finskt håll har det.
Jag kom att fundera över flickan bakom traditionen
En Martyr.


Ikväll blir det den sjungande julgranen! sedan hem till kuni bara för en dag...

Sedan blir det avskedsfest imorgon..Mitchell åker iväg till pori - to stay there for a time..

Livet är fullt av avsked. Jag tycker inte
om det. Men man måste väl vänja sig bara.

Önskar er JUlefrid och Kärlek.



Kommentarer
Postat av: Matilda

oj, ha ni slutat redan? jasså, själv kommer ja ti Vasa på torsdagkväll..sku va kul att träffas nån dag före dopparedagen.



Jasså, imorgon bär de av för honom :/ du borde ge honom "Faderns kärleksbrev", du vet dedär me massa bibelställen om hur mycket Gud älskar en..

De e ju ändå taget från Bibeln så..



Ha de bra, vi ses snart!

kram

2008-12-14 @ 22:49:19
URL: http://idamatildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0