your love is strong. God.

Sommaren lider mot sitt slut..
jag sitter i väntan på min sista jobbdag:)
tänk så var den här dagen här. den 26 Augusti. Även om jag trivts på jobbet har datumet ofta funnits på mina läppar.
:) imorgon!

Vilken sommar det har varit.
Svårt att greppa men jag bara vet att den varit underbar!

Här kommer lite bilder av den gånga sommaren välkommen in i mitt liv.

Pass hiid 08







Pingstkonferens 08




Regndans för alltid.







Ekenästeam








KDS 08







Tjejmiddag i Solf Ja vi gav järnet.. till schlagers



Sverigebesök.



syskonen



Fotografer: Iia, Josefine, Pappa Tomas, Mamma Mia, Matilda, Nicolina m.fl

Kommentarer
Postat av: lukke

haha vika gammlingar:D skön sköna bilder^^

2008-08-25 @ 20:54:03
Postat av: sofia

va fin bilder du har:)

då du va på Ekenästeam va ni ti inger å johan å dom då eller?

era pass hiid kleder rockar!

2008-08-25 @ 21:24:05
URL: http://soofia22.blogg.se/
Postat av: Matilda

ja, fina bilder! å mycket som hänt under sommaren för dig! skoj! önskar jag hade träffa dig lite mer dock. but if both are busy, so what to do? Sköt om dig vännen å hoppas din skolhöst blir lärorik och motiverande! kram

2008-08-26 @ 08:26:15
URL: http://idamatildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0