ett inlägg jag mest skriver för att jag ännu skall räknas till de som har en blogg;)

nä..
jobbat 6.30-15.30 idag..skönt och dagen gick grymt fort!
Jag har så roligt med Jennie Karvonen på jobbet, you make my days:)
försök er på att flippa i en städskubb nån gång och skriva en sång om moppar, det är en upplevelse kan jag lova!

Annars är det ju AUgusti tänka sig!
Vilken underbar sommar det har varit, men snabbt har det gått.

Senast har jag efter Ekenästeamet varit på Kristendomsskola -08 på Vassor vid sidan av mitt jobb..Underbart bra ha vi haft det. och fartfyllt:)
capture the flag. adventury night. på rymmen. holy spirit night. mördarfotboll (som faktiskt gav mig en blåtira).
bland annat.
Mycket Jesus, lovsång och förbön. Underbartunderbart.
Fantastiska och hödljudda, sjungande ungdomar gjorde det bara bättre:)

Utan dig
är jag utan hopp
men med dig
har jag allt.

Jag vill ge mitt liv tillbaka
Jag vill leva endast för dig
Om min värld nu rasar samman
Lever jag för dig

Jesus

Bilder kommer:)

På programmet nu i Augusti:
- Tjejmiddag: ikväll
-
Måla under Kuni bron: Lördag
- Övning me the crossing friends: Måndag
- Keikka men Ichtys i närpes: Fredagen 15.8
- Scenkväll på humle: Lördagen 16.8
- Keikka: Torsdag 21.8

Jag jobbar ännu till den 26:e men sedan 5 dagar "ledigt" och så börjar skolan igen..ja wow vi får se va detta år blir:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0