vår i luften och snön faller utanför mitt fönster..

men solens sken når mig..inombords..
vilka tider..
som att vakna till liv igen..upp från stressen
som att ge ifrån gränslandet till utbrändhet..dit jag var på väg men jag svängde riktning i rättan tid..

söker boende kompis till nästa höst..så om någon vet nån så hör av till mig..

livet återkommer till mig och Jesus har hållit min hand hårt..
jag har längtat till himlen. Att få vara med Gud i all evighet.
Att få vandra runt omgiven av allt det som mitt liv kretsar runt,,,Jesus Kristus och människor.

jag har skaffat mitt ett motto: "Nära relationer; till Gud och till människor- livet jag längtar efter"

Skolarbete. Vandringar till stranden. Hemmarunda. Te-stunder. Samtal. Skriverier.

egentligen är jag lika tom på ord som mina inlägg har varit tomma år 2008.
Ibland har man sagt så mycket att inga ord finns kvar.
Men jag har nog det bra. Ser fram emot framtiden och allt det innebär.:)

Cilla och Anto har förlovat sig<3 - underbara ting:) vi har väntat på det länge!

I helgen bär det av till karis..Undra om det är grönare där nere?





Kommentarer
Postat av: hanna

jag är intresserad av ditt boende.

2008-04-15 @ 15:11:23
URL: http://skogsflickan.blogspot.com
Postat av: Irre

d e bara nå liite grönare i karis.
Men d e iaf ingen snö där =p

2008-04-15 @ 16:01:11
Postat av: Lukke

hälsningar från karis.. Här e grönt och vårigt.. Dom ha lova varmt och det tror jag det blir..

2008-04-15 @ 16:03:55
Postat av: Matilda

tack! :) ja, ibland e man väl tom på ord, eller så har man för mycket ti säg så man säger inget alls istället.

Va ska du gö i Karis? å när får du sommarlov?
Sköt om dig vännen!

2008-04-15 @ 17:03:17
URL: http://idamatildah.blogg.se
Postat av: Inger

Jaaa, det är säkert grönare här nere i södern. Våren har kommit på riktigt hit.

2008-04-15 @ 21:05:03
Postat av: emilia

Vännen! De du skriver e ju precis så som jag har känt det.. oj så jag saknar dig! Du e alltid välkommen hit, de vet du

2008-04-16 @ 10:52:38
Postat av: Anonym

vem är det som sjunger? och vad heter låten? :)

2008-04-16 @ 15:33:57
Postat av: amelii

jou här i karis är det grönt och varmt och härligt! :) himlen på jorden!

2008-04-16 @ 20:50:03
URL: http://amelii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0