ösregn.

idag har jag blivit så blöt jag inte blivit på länge:)..
parkorientering i regnet men det blev värre..
suttit i matsalen idag dyngsur:)

annars har vi provat halare idag:)..de antas komma i november! lila skumma fiiguer kommer då rusa runt stan och då e de troligen vi:)

varit med familjen och ätit till abc idag, storhandlat med julia idag..
suck jag som inte skulel handla nästan något kom hem med en stor kasse mat..:)
men ja ensa riktiga fynd måste jag säga (om man kan säga så om mat)

imorgon blir det tandläkarbesök..mm..inget mer behövs sägas:P

ha en fin kväll!




Kommentarer
Postat av: cessi

min lilla lustigfjumpa.
tycker om dej

2007-09-17 @ 19:33:48
Postat av: Sofia

Man KAN verkligen fynda mat också!! :) Jag å Sara ska ti Halpa-Halli på shokki-päivät ;)

2007-09-19 @ 17:08:27
Postat av: Torneo

okej..vad mena du med parkorientering!!??!!....och jag håller med Sofia..man kan faktiskt matfynada....

2007-09-20 @ 21:45:17
URL: http://torneo.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha..shokkipäivät på halpa-halli. synd att vi int har de i Hesa..då sku jag nog vara där. :)
oj, de va längesen vi prata nicco! vi borde ringas nån dag! hoppas allt e bra! kramar (hjärta)

2007-09-21 @ 15:22:14
URL: http://idamatildah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0