nya tider hela tiden..

Oj va veckorna innehåller mycket nu! de e är så långa--men så roliga:)

ja vi fjollade bort oss ute på stan på gulis..vi vann ölstafetten om det är intressant.jag bidrog med drickandet av två vichy vatten flaskor..men ja ni sku veta hur det är att drick det i en rasande fasrt och då all kolsyra till sist stiger upp i huvudet:P
men ja humorn var låg..och pervers..har inte utvecklats mycket från högstadiet tydligen..:P
men annars hade vårt lag riktigt roligt:) "fitness-fjantarna"
vi dansade gatorna fram till 80-tals musik..de va feelis de:)
men trött var man sen på ollis efteråt...men lite dansade blev det nog..

men man va lite trött på föreläsningen 8.15 sedan föjande dag;)

i helgen har jag varit på ULD-ungdomsledardagarna på utterö..trevlig gemenskap och fina stunder i diskussion och inför guds ansikte..
det mest värdefulla gud ger en är nog verkligen FriDEn...att bara liksom veta att man är i hans hand! meningen med livet är att låta sig älskad av gud! det är ingen självklarhet..för mig!
Men gud frågar "vill du ta emot min kärlek" vi får säga ja eller nej..en fri vilja..

läste bibeln en stund idag..det står så mycket ljuvligt där!
johannesbreven rekommenderas varmt..

jag längtar efter mer av gud..i relationen till honom..efter att se den kärlek han har för mig!
"jesus hjälp mig att kunna älska mer och mer och se hur mycket du älskar mig..se hur mycket du älskar alla människor jag möter varje dag. hjälp mig älska sönder folk:) utan dg klarar jag inte av det! Men du ger mig kraft!"

Älska varandra vänner! Gud är kärlek!

1joh 4:10 "kärleken består inte i att vi har älskat Gud utan i att han har älskat oss och sänt sin son till försonng för våra synder, om Gud älskade oss så högt, är också vi skyldiga att äska varandra
"

Friden bor här.
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Bob

Gomårrån :)
Dricka vichy-vatten snabbt? Urk. Tycker inte om det så värst mycket annars, så att dricka det i en tävling vore säkert int så trevligt. Finns de bilder nånstans?
ULD ja.. Vi, eller jag åtminståne, sakna våra ungdomsledare i Sion på lördag. Men, men, ni hade säkert trevligt där också. Hmm, du gav mig just en idé till lite snabb undervisning.. kanske kommer upp på bloggen sen om ja minns och kan formulera nånting vettigt :)

2007-09-11 @ 10:56:13
URL: http://hallund.blogg.se
Postat av: Sofia

1 Joh.brevet får mig osökt att tänka på en viss låt från en viss Jam-tid ;) Man hajar liksom till varje gång man läser domdär bibelorden å tänker "de känns bekant dehär" ;) Bra att gulis va skoJ!

2007-09-11 @ 13:11:29
Postat av: Bob

Heej Nicco. Svara gärna på gallupen på min blogg. Sprid budskapet åt andra också. Jag vill ha många ärliga svar :)
Bless.

2007-09-13 @ 19:49:07
URL: http://hallund.blogg.se
Postat av: callis

här ser man ju en massa bekanta ansikten =D

2007-09-15 @ 12:11:37
URL: http://ungcarlerikevangelist.blogspot.com/
Postat av: Jonny

Hej Nicco!
Tack för den möjligheten jag fick att komma och be med er i lördags i sion. Det var riktigt trevligt, men du missa en god matbit sen. Jag Julia & Jappe for å åt Kebab (Jappe tjata om att det int var äkta kebab:), men vi var överens om att det var gott)
Dricka vishy vatten snabbt ? De som smakar skit fast man dricker det långsamt. Kan de va bra att man får i sig en massa kolsyra på samma gång ? vilka gaser som måst bildas.
Jag är glad över att herren har gett mig möjligheten att börja lära känna dig Nicco. Du är en fin människa, och jag är också glad att du är frälst, som du brukar säga varje gång du ser mig, :) (det är uppiggande, för då vet man att nån människa åtminstone värdesätter ens beslut) å jag säger det int för att vara snäll tillbak, jag menar det faktiskt! :)
Sköt om dig min vän!
// Jonny Smeds
Ps: Du har säkert hört det av mig förut men läs Jakobsbrev!! Åhh wonderbah!

2007-09-15 @ 20:34:28
Postat av: nicolina

oj alla underbara människor! ni e så fina! jag e så välsignad att få känna er!

2007-09-16 @ 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0