jag har det bra.

"Behöver du först bevisa Guds existens? Måste du tända en fackla för att se solen?"

så mycke
t man hinner med dessa veckor..

Denna vecka har det varot fotBoll i skolan, och jag har nog insett att de e en grym sport..börja på nytt längta efter att få spela med i nån motionslag..sedan kom agneta och sa att hon och några hade tänkt starta ett..så de blir kanske fotboll för mig som gäller nu under min studietid, eftersom avstånden inte riktigt anpassar sig till cykelträning..bollsporter är nog min grej..
vi hade celledarmöte hos mig måndagkväll och ja härligt att få höra av agneta lite igen..

Sedan ringde en jappe och funderade vem som fyller..behövde en ursäkt för att få äta glass och godis, vi hittade ingen som fyllde men ett shack kom hem till mitt ändå och vi hade det riktigt trevligt! Även om vissa glasspaket hamnade på parkeringen och vissa flippade, andra hade mycket ljud..men fint va de:)

på tisdagen blev det  vasaloppet med klassen-vi for runt till alla och såg var alla borde åkandes med cykel, vi kände oss som en lågstadieklass på utflykt:) till
Emppus. Emilias. Karins.Annas. Fannys. Roberts. Lottas. Teemus.Kents. Jannikas.Jannas.Nicolinas.Hannas
det var jättetrevligt at se var alla bor..13 ställen hann vi till:)
vi slutade hos hannas och hade de trevligt me lite flipp och lekar..
sedan lämnade några av oss kvar och kom in på diskussion en hel del pedagogik faktiskt-helt frivilligt!:)
me även biämnen och nykterism..
Underbart klass har jag verkligen!

sedan blev det faktiskt en sväng till olli's..tydligen internationell kväll..mycket sån musik..sen blev det nog hem..

Onsdag igår hade jag elin på besök vi njöt av diskussion och örtbatong:)
sedan bar det av till strampen för destination..alla församlingars gemensamt anordnade kväll..
huset var så gott som fullt faktiskt! otroligt härligt stående bord, och gott som bara den! så fint var det där! med skymningen utanför! Trevligt att hänga och prata med folk!
Hip hurra för matilda som blev 20 År igår!! tänk va gamla man blir..jag e så glad över att vara 18år ännu:)

sedan gick jag med hem julia i natten längs stranden, det var så vackert skall ni veta! vasa at night i beautiful.

idag har vi haft längre dag i skolan..men imo börjar jag 11.15
skönt..håller på skriva min predikan..be för mig! I need god in this! annars vill jag inte vara med..

har uppkörning för bilkörkort 11.10 be för mig! det behöver jag!
nu ska ja nog snart säga godnatt! jag är trött.

image307



Kommentarer
Postat av: Torneo

du få berätta hur det gick..hoppas du tar d...ska be om att du får körkort...Guds Frid Amen!

2007-09-28 @ 10:50:52
URL: http://torneo.blogg.se
Postat av: sofia

ååh fotboll:)<3

2007-09-28 @ 16:33:08
Postat av: Cindy

hördu de e no så sant. Ja älskar Vasa om nätterna, de finns int nå vackrare än ti sita i Hoviska på en parkbänk kl 02:00 på en tisdasnatt...

2007-10-04 @ 11:24:25
URL: http://ciddan.wordpress.com
Postat av: sanna

siken jäävla dynga du skriver. fattar du inte hur hjärntvättad du e människa? Sekt nästa? Lägg av förfaan. Du kommer få ett helvette den dagen du vaknar upp å inser hur naiv du e. ha ett bra fortsatt illusions liv. MVH/ SATANS dotter

2007-12-06 @ 00:37:36
Postat av: Nicolina

du tycker det? ja nå men ett underbart liv har jag iallfall...och då jag ber svarar gud..han är det bästa som jag har..
jag förstår att eftersom du inte levt i relation med gud(?) att du inte förstår..
naiv kanske jag är men då är jag glad över at vara det:) och jag tänker fortsätta leva resten av mitt liv med gud, för han har rört mitt liv på ett sätt ingen annan gjort och det kan jag inte förneka.

2007-12-09 @ 09:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0