jag är salig över att vara frälst:)

för det är jag..salig.
även om jappe dissar ordet salig kommer jag fortsätta använda det:)

fast livet inte alltid är lätt..
mitt liv är verkligen intressant att leva..

tänk all människor jag har förmånen att få känna!
jag tycker så mycket om er allihopa! (som kan identifiera sig med att vara min bekant)

image306

det blir snart vinter..tänk det..

annars så passerar dagarna..mycket händer varje dag..
så svårt att veta vad folk vill höra..(läsa)

tack den som frågar jag mår bra! har insett att ja har ganska lepot schema..men sen då tenterna kommer säger jag kanske inte hipp längre:)
men vi har grytm bra lärare och jag är jätte limin efter friidrotten vi hade i fredags..
i helgen har det varuit ungdomsmöte, lite jesustält också..ichtys körövning, riktigt roligt!
hänga på o'malleys med klasskamrater pictionary! yeeah hanna och jag rocka fett men kom sist..iaf hade vi de snyggaste dansmovet..:)

sedan blev det lite king's cafe och trampa runt me teemu..diskutera det ena och andra..
men ja folk chockerar en ibland..och riktigt rejält..men det är sånt man får lära sig leva med!
folks vardagar e olika..och väldigt olika..

ny vecka...vi får se va de blir..lepot schema har jag iaf..imo exempelvis är gymnastik det enda jag har:)
helt skönt..
i veckan väntar.. teoriprov för körkortet, be för mig!
forgrafering, student haha..har inte tagit de ännu..tandläkarbesök och lite sånt:)..
de blir en trevlig vecka tror jag!

gud välsigna er!



Kommentarer
Postat av: Bob

Vad är det för fel med ordet 'salig'?
Ska be för ditt teoriprov (det är egentligen inte så svårt, beror lite på frågorna förståss). Du ska nog klara de. Minns du korsningen då vi sku fara ti Fagerö, då du sa att där fanns en triangel men jag sa att de int va nån? Där finns nog en :) Har jag fått kortet kommer du nog att få det du också.
Gud välsigne dig Nicolina, vi ses kanske på fredag om ja kommer ti Vasa, får se.

2007-09-17 @ 17:24:46
URL: http://hallund.blogg.se
Postat av: Saliga Salo

Inget fel på ordet salig väl :p
Teoriprove e lätt bara man övar! :-) men men, bön e allti bonus! Lycka till!

2007-09-18 @ 11:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0