rätt misslyckad..men man får ta sånt.

klarade inte min första uppkörning så är det..
var lite hårt..hamnade in i soppa där nog..
men inget att göra åt det:) life goes on.
men fickparkeringen gick på första så de va ju trevligt:)

nästa gång gäller det. får ta och öva med pappa lite mera..

sitter och skriver min gymnastikdagbok..

igår va jag på skriba reunion till petalax:) riktigt trevligt, höstigt!
så mörkt och kallt men vi hade ekdat i spisen. Vi hade lite lekar och sånt.:)
Då vi kom ut var det verkligt mörkt och ni skulle ha sett Himlen! Något så vackert tar jag inte sett på länge..
sedan bestämde vi me tjejerna att ha tjejkväll i november hemma hos mig:) skall bli roligt!

pratar med matilda nu:) höra lite från Helsingfors.

ha en fin lördag!

grattis pappa 43 år!!

Kommentarer
Postat av: Torneo

asså vad synd att du inte tog körkortet, bättre lycka nästa gång, mm var underbar himmel här osso, stjärnklart och allt igår natt. Men få be om att du tar körkortet nästa uppkörning:)

2007-10-14 @ 00:33:33
URL: http://torneo.blogg.se
Postat av: Salo

Missa på första försöke gjord jag å, går säkert bättre nästa gång. :) Irriterande bara då e blir å kost en del extra.
Fickparkerase bord du ju slipp nästa gång iaf.
Bara att öv å försök på nytt!

2007-10-14 @ 19:48:19
Postat av: Matilda

Tack för pratstunden! kul att höra din röst.. :)
ses på fredag! :D

2007-10-15 @ 13:28:35
URL: http://idamatildah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0