löv faller utanför mitt fönster..

de e höst:)
de e fint..mår bra! längtar desperat efter mer av gud..men ja vet han är här och att han ser min längtan..
Ingen har rört vid mitt liv likt han.

idag har vo haft presentationer av vårt geografi projekt..vår färgglada karta och våra djur som man skulle sätta fast på den var vårt bidrag till timmen..så mycket info hade vi inte på det sättet..men:) snacka Om "klippa-och-limma-akademin" som hanken studerande kallar oss:P VI var nöjda..

igår var jag och simmade med julia och elin..det var skönt det..motion är nog grejer det! en guds gåvA..

idag kom jag på att jag nog skall börja sy mina egna kläder..tänk det..jag har ju faktiskt en symaskin..så var och tittade på tyger ..ska nog bli något:) textilslöjden har inspirerat mig..någotsånt här..

image309 från topshop
i denna stilen..men ska nog få ner priset en bra bit:)

tror ja ska färga mitt hår för en första gång (slingor ha ja förstås gjort men) blont tror ja vi börjar med..sedan kanske det blir brunt..

en helt nu period av livet har nog verkligen nu startat!

en fin cell samling hade vi nu ikväll..fia.cilla.ida.mailda.elin.nicolina

Peace out hippies!
Is är gott!

Kommentarer
Postat av: Matilda

skönt att höra att du har det bra! :)
oj, ska du bli helblondis då eller? interesting.. :)
snart snart ska ja slå dig en signal..men såklart får du ju också ringa mig om du får någon tid över..men dagarna går så fort.. ush. va man e dålig på sånt här.
sköt om dig, vännen! <3

2007-10-05 @ 22:01:43
URL: http://idamatildah.blogg.se
Postat av: Irre

klippa å limma akademin...! :)
janå, det är faktiskt rolit att klippa å limma!
det är nästan motoriskt juh =D

2007-10-06 @ 08:36:27
Postat av: Josefin

Ack vad det är roligt att sy kläder själv! Plånboken mår också bättre. :)
Hoppas du får trevliga stunder med symaskinen och tygerna!

2007-10-06 @ 10:29:52
Postat av: Sofia

Man upphör aldrig förvånas av olikheterna mellan skolorna! Tänk vilka saker vi lär oss alltså...
Jag fick själv också en riktig längtan efter att SY KLÄDER häromdan i skolan, och det jag fick abstinens efter var faktiskt en såndär klänning med stora knappar och breda hängslen... Wonder why.
Färga lugnt! De blir säkert fint. Puss puss!

2007-10-06 @ 10:45:01
Postat av: henka

!!! världen förändras, å jag kommer att ha ett år att ta ikapp om exakt 9 månader. lycka till =)

2007-10-07 @ 15:50:11
Postat av: anso

Du har blivit utmanad! Kolla in min blogg :)

2007-10-07 @ 17:25:23
URL: http://anso.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0