en hösttös här.

image310
grymt stor längtan..tar nästan kol på en..tänk att man kan ha så stora känslostormar..Pms
tur att de inte vara för evigt men inte heller att an blir känslokall..

Mitt plagg blev klart..helt lyckat:) efter lite om och men, det är inte superlätt att sy i trikå..kanske ni kommer få se den på mig någon gång..

vilken trevlig helg det har varit:)..mycket människor-insprerad:)
ungdomamöte..ledde möte med Eric volts som predikant..Underbar predikan och guds närvaro var påtaglig..
Hade besök till ganska sent..

på lördagen hade jag Cindy på frukost..så trevligt att inte behöva äta själv..:)
sedan kom min mamma och josefine..vi trava runt på stan, åt på RAX ,köpte grejs till mina studentkort:)
Och lite sånt..på kvällen blev det king's cafe' i baptistkyrkan med Soffa björkgren-näse, som spelade.
Trevligt sällskap, maria och irre:) underbart att diskutera jesus kristus och vad han är:)

Söndagen hade jag irre hit på mat..gyprojekt.:)
Ledarskolan om bön! sjukt bra!

Underbart härligt församlingsmöte!
vilken underbar församling jag får vara med i!
Trevligt efteråt också..fo ut och äta:)
blev lite sent hos callis..men ja intressanta diskussioner..

nu måste jag rusa..skall till simhallen med julia:)
ha det gott folk!

Kommentarer
Postat av: Irre

Jaa Nicco! :) måst bara säga!
Ja e så glad över att vi går i samma skola igen :)
Va tråkit allt sku va om int du va där :)

kramis

2007-10-10 @ 08:48:06
URL: http://oceansong.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0