det blir bara bättre och bättre..

image312är hon inte vacker!
Är så tacksam till min familj! de är verkligen en sådan välsignelse! tack mamma! tack pappa! tack syskonen för att ni finns!

gud kom och kramade om mig totalt på action..det som jag behövde! talade till mig och lät mig gråta ut inför honom..så arma skönt!
Action var annars superbra! www.mickelsson.net där finns bilder från händelsen i galleriet..gå å se vad ma håller på i den kristna svenskfinska subkulturen:)
underbart! alla människor! matilda. Cessi. Jennie. Jenny.  och ja alla..många flera!

Tiden går..på onsdag bär det av till livets ord, sverige på YOUTH..
där möter man många mäniskor, syskon och finfina människor!

annars är det ny period i skolan och en hel del arbeten men de e trevligt:) känns ett tag sedan man var med klassen så trevligt att vara tillbaka..typ fast snart far ja ju:/..

jag tror det blir en salig resa! Gud e suverän!
Det liv han ger!

mm..fast ibland e det nog tungt också..:) men då går han genom stormen med en..
Vi behöver varandra och vi behöver jesus!
Livet med stort L kallas det.

Anna är en sådan gåva från ovan:) tack för henne!

Tänk att man får känna så mycket härliga människor! mmm..

tack och bock..tillbaka till media kultur!:)

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Nicolina, min fina flicka! Jag saknar dej här hemma, men jag är lycklig för att du har det så bra och trivs med livet! Älskar dej!!!! Kram från Mamma

2007-10-30 @ 11:07:39
Postat av: Irrre

din syrra e så arma söt!
å du e åxå söötis! :) ha de grejjt på youth!

2007-10-31 @ 17:00:23
URL: http://oceansong.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0