Hemma igen..

oerhört välsignad käner jag mig..att jag fick vara med på youth men även att få komma hem igen..:)
bilder kommer inom kort..ska försöka:)

att missa livet med gud..det skulle inte jag vilja..
det är det bästa jag har.
fast det inte alltid är lätt. fast det ibland är riktigt tufft.
att få vandra vidare.

Jag vet att det är bara livet med Jesus som kan fylla tomheten.
det har blivit bevisat gång efter gång. han är så god. inte snäll men god.

Så härligt att få träffa alla vänner igen..
david och ja alla umeåbor:)

hälsningar från konferensen..down here..



en hel del skola på gång..men det går på..:)

morgonbön med ungdomsledarna imorse, sen till skolan för pfs bönegrupp..
sedan skola till 4..

imo blir set upp till 8.15 gymnastik:)

en flicka som har så fullt upp hela tiden...
men trivs med livet:)

Kommentarer
Postat av: Lukke

"Gud är inte snäll men god". Började fundera på det, låter grymt på nåt vis. Vad är snällhet? Gud ger en massa och hans nåd är så jätte stor. Fastän vi gör en massa dumt så ger han ändå förlåtelse. Är inte det snällt?
Ibland förstår vi inte att Gud är snäll för att han tar oss genom jobbiga tider, men när vi kommit igenom har vi blivit starkare och vi märker att det var genom nåd Han prövade oss.

Allt beror väl på hur man tolkar ordena. God bless

2007-11-10 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0