att stå under stjärnklar himmel..

image332
det vackraste som finns. att stå tillsammans med han som skapat allt och..bara berätta ur man har det. hur man känner. ibland finns det ord för det man vill säga..jesus. så tacksam.
Tänk att han ser ner på mig och ler och älskar det han ser. jag är så tacksam!
så tacksam att det blev en sång..

hoppas att jag någon gång ska få sjunga mina egna sånger...
men hittills har musiken alltid blivit lite på hälft..

men kanske någon gång:)

underbart med snö. fick lite julkänsla ikväll under min promenad.

Vi fick våra halare idag:) lila..

sjukt duktig grabb..man börjar ju nästan gråta..VILKen RÖST! helt sjukt..jag sitter och skakar på huvudet åt honom här..Declan galbraiht

ledig dag imorgon:) superskönt..så vi får se..vad det blir för dag! en dag med jesus..
sök jesus mina vänner..det är hos honom allt du behöver finns..jag glömmer det för ofta..men gång på gång inser jag att det verkligen är så..

frid och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wow... Vilken duktig kille!!

2007-11-16 @ 11:09:05
Postat av: sofia

snön

2007-11-17 @ 09:28:30
Postat av: Lukke

faktiskt duktig kille..

2007-11-18 @ 22:14:53
Postat av: linda

uuuh...

2007-11-24 @ 11:12:08
URL: http://eirian.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0