UFF och annan handel..



idag har man travat runt på sina två fötter. tack gud för fötter!
Uff-allting max. 4 euro...
sedan blev det skor i kampen. vita-pieces-sommarskor.
en tur med matilda till sveaborg och eftr några droppar regn blev det fint väder. på väg hem frn sveaborg gjorde oss et transvestit och hans vänner entre på däck.de blev sedan fotograferade också...så troligen är de stjärnor från eurovisionen men jag fick dem inte placerade..
kvällen spenerade jag med Fanny på waynes.
det blev en kakao och småprat..
nu rusar bilarna förbi mig utanför fönstret och jag ska dra mig till sängs.

godnatt storstaden! (dess trafik sover dock aldrig)


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Nu är en NY Omröstning uppe på TheGuide :-)

Se vilken TV-serie som vann förra veckan!

2007-05-07 @ 23:35:19
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: Anonym

sommarshopping? =)

2007-05-09 @ 00:48:29
Postat av: nicolina

typ:)

2007-05-11 @ 13:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0