tillbaka hemma och på väg bort..

ja tillbaka hemma..underligt men ljuvt! de sista dagarna spenderade jag med cessi<3..det blev mera second hand shopping och kinamat och även näsblod:)
på Onsdagen spenderade jag tre timmar i på svenska teatern..det jag väntat på! sound of music:)
verkligen härligt! Och Ami och Matilda var grymt duktiga!! kören lät grymt bra!
:) det var en fin avslutning på min resa..

trivdes verkligen bra där..ville nästan inte åka bort från storstaden..:)men satte mig på tåget och spenderade en resa hemåt..ensam läste en bok sedan bibeln...och de e så sjukt bra saker som står där ju..
talade med gud under lovsång..ljuvt..man mår verkligen aldrig så  bra som då man bara får vara i guds närvaro och samtala med jesus..(lät lagom fundamentalistiskt;)..men de e faktiskt sant)

Nu är jag dock tilbaka hemma:)
men nu far jag snart iväg på Pray and praise weekend till närpes..
jag ber om mycket gud och lite allt annat;)..nå nej..men de ska bli trevligt..tror jag:)

minns förra sommaren..undra hur denna blir..

image171

Kommentarer
Postat av: irre

tjuhuuu!!! =) DU är utmanad! =) (se min blogg)

2007-05-22 @ 12:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0