muskelvärk och polkagrisar...

image169

1 maj..firades på stundars i regn och rusk:)
men sånt är det..Ichtys. min kör... sjöng ute på scenen gospel och även "vintern rasat":) de va trevligt, vi fick upp värmen faktiskt!

undra hur de har det i Prag just nu..tvåorna från gymnasiet är där just nu!

PÅ torsdag bär det av till Helsingfors för min del! hälsa på matilda och fara på sound of music-där min egen mtailda spelar nunna! jag bara älskar sound of music. Vet inte hur många gånger jag sett den filmen!

image170

nej go kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Sonja

jaa,musikalen är nog jättejättebra:) Har planerat att åka och se den en till gång;)

2007-05-02 @ 15:54:50
URL: http://sonjaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0