I storstaden-Helsingfors

Ja ni här befinner jag mig nu, i haga i helsingfors:)
det är trevligt bara det att jag råkade ut för en väldigt otrevlig busschaufför! tråkigt, han måste verligen haft en dålig dag!

dagen fortsatte dock väldigt trevligt..träffade jappe på stan och vi funderade över livet, verkligen uppmuntrande att få prata trosfrågor..senare kommatilda från sitt dagis där hon praktiserar och ja då blev det flippstund. men en trelig sådan..vi trampade runt och det blev glass och lite sånt:)

Eurovisions-hysterin kan man även upptäcka här...:p massa bilar har blivit tapetserade med euroisions-loggan och ja utanför kampen byggs det upp en helt torg för turisterna...undra hur det kommer krylla av folk här näs vecka!

ungdomsmöte blev det i fila, väldigt uppmuntrande och härligt! att få höra gud tala och ja gud har alltid hoppfulla tankar att dela med sig av:) gud vill inte bara ge oss evigt liv utan frihet, liv i överFlöD, samhörighet, ett rent samvete..han gåvor är många! fick förbön av en underbar syster, hon bad för mig och bar mina böneämnen tillsmmans med mig fram inför vår gemensamme fader!
 fick sedan prata lite med mina vänner ilpo och Kalevi..verkligen intressant att diskutera människor och personligheter,,,under god fika:)

lite flippande och bortstädande efter det och köra genom ett upplyst helsingförs, jag njuter verkligen av storstäderkvällstid, så mäktigt på nåt sätt..

men nu är det godnatt! hoppas ni har haft en fin dag, den återkommer aldrig..

Kommentarer
Postat av: henka

ååh, jakob. Jag är så ensam utan dig... :P

2007-05-07 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0