ett åskväder gör ett bredband om intet..

en ledighet gör en flicka onsynlig och bortvillrad..

en fin helg i närpes av underbar lovsång och guds närvaro är nu redan länge sedan..
Hur ljuvt är det då inte nu då allt är Grönt.

sommartid och Studenfest är nära..för jo visst klarade jag studenten..
men den dagen jag fick resultaten så har jag nog inte känt mig så misslyckad på länge..
jag ville verkligen visa mig själv att jag inte är någon medelmåtta jag ville slita mig ur den lådan och visst var jag nära..
men tyvärr..
Det blev ingen E i religion, inte heller blev det något C i matte..
Så här har ni en rad som rutar in den lilla flickan igen, hon får nog sitta mellan de fyra väggarna..
M,E,M,B,B...this is me..

men så viskade gud åt mig "jag kallar den som vill-inte bara den som är perfekt och kan allt"
sedan blev jag så oerhört glad..det tog hårt den första dagen-jag ville så gärna tala om för er alla där ute hur duktig jag är och mina fina resultat ville jag visa upp..nu fick jag inte chans till och och det kanske är bäst så..:) jag är nöjd! det är inte så stor sak! studenten är som den är och jag är som jag är;)..

jag kom på att jag ändå är glad att vara den jag är!

tider av mera jobb har varit..sedan av mycket annat..
det börjas bakas nu i vårt hus och städas!

sedan bar det av till ekenäs ett tag:) vackert vackert..
träffade David och även Hanna:) så vackert i deras församling och ja hela ekenäs är som guds tillhållsplats..

igår var det ungdomsledarmöte..hos Agneta och Lucas i sundom.
Ungdomsfest i Sion på fredagkväll missa inte det!

Sedan konserten "Musik genom tiderna" i korsholms högstadiums gymnastiksal- ettorna i gymnasiets konsert
kl 19.00-torsdag ja tror de blir grymt!

ikväll bär det av till amarillo med mina tjejer:) cellen alltså..fint att får gå ut och äta!

nu sånglektion..:) -->(Ingen EXamen blir av nu i vår utan flyttas fram till hösten!)

sommaren börjar växa fram nu..lite iallfall hur den kommer se ut!...förra årets var..annorlunda månne inte den här också kommer bli det..

image172

Kommentarer
Postat av: Emelie - kusin vitamin

GRATTIS till STUDENTEN!! Hördu Nicco, du har nog så fina studentresultat du, (kan nog meddela dig att du har bättre studentbetyg än mig).. Feel proud! ;) Men som sagt, d ju int resultatena som "gör människan", d har du så rätt i..! Studentresultat (betyget) e ju egentligen en "fis i rymden" =) Njut av tillvaron å amarillo-maten! *mums-fili-babba* Kram!

2007-05-22 @ 18:36:24
Postat av: Matilda

Ja, Nicco, du kan vara nöjd! medelmåtta är väl även bra? bättre än att vara på den sämre sidan i.a.f ;) but I know the feeling..kände lite samma förra året me några vitsord..men vem minns de nå mera? and who cares? :) varför flyttades EXamen fram? på din begäran eller? var har ni annars er dimission? sköt om dig! kram

2007-05-22 @ 18:48:26
URL: http://idamatildah.blogg.se
Postat av: nicolina

jo tack:)..jo examen flyttades fram på min begäran tar det hellre i höst nu då jag har en del saker som studentfesten över exempelvis..:)..
jo dimissionen hålls i korsholms högstadium halv 11..så välkommen e du om du vill:)

2007-05-23 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0