smaken av glädje är god..

oj tack jesus! låtersom en ja..men de e allt! haha bad senaste igår om ett jobb och möjligheter att få fara till Ek också..allting fixade sig igår!!
jesus e nog god..han bryr sig verkligen om oss och vår lycka!

jo men ännu börjar jag inte jobba..ska jobba hela juli..på solhörnan i Smedsby!
är inte världens bästa betalt men det spelar ingen roll för mig!
härligt att få jobba...

men då var det ju det där me Europakonferensen-livets ord och mamma hade sagt att jag inte skulle få fara..men senare igår lovade hon att hon skulle kunna hoppa in för mig tre dagar så jag skulle få fara! Underbart!
så nu ser jag med glädje fram emot sommaren!
Idag blir det att springa runt på stan och söka studentskor..:) och ikväll ska jag leda ungdomsmötet, har aldrig gjort de förr men de ska väl nog gå bra! jag har jesus med mig..

  image153  kanske något sånt här..
kläder ha jag börjar köpa igen..
ifjol köpte jag inte något på ett år..så är inte blivit nu..
men det går av och till..ännu är jag väldigt välsignad i mina köp..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du ledde mötet jättebra! Å härligt att ha sommaren ordnad. Heja heja vännen! Snygga skor.

2007-03-31 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0