ooo jaa..

ett tag sedan sist jo:)
ojoj..
vad har skett...jag är tacksam att människor tycker att jag är en sådan som man kan ha en relation med utanför internet;) eh..

oj det är mcyket läsande på sång.
PÅ fredag Dags För KORT mAtematik..
så nu sitter jag mest och ugglar med mina böcker, sorgligt men sant..vi kan umgås sedan om en och en halv vecka alla där ute!

men oj jaa...en tid har jag haft svårt att njuta av det lilla i vardagen.. jag har liksom aldrig kunnat stanna upp i frid utan har alltid varit på väg någonstans..de e jobbigt det där. Jag vill kunna njuta av solen på morgonen. jag vill kunna njuta av god mat och gott sällskap...jag vill inte hela tiden strävan någon annan stans..
Men så igår föll friden ner..och jag kunde plötsligt börja se små saker runt mig och le och idag flippade jag :)
var tillsammans med min tandemkompis och ett annat tandempar och spelade Rita och gissa..
Det var längesedan jag har skrattat som då:) ojoj..

Sen har det varit en underbart helg...
På fredagen så satt jag i biblioteket och läste om alla väckelserörelser under 1700-t..till klockan tre for jag till sion (via butiken för att få stillad mitt chokladbehov.) för 24-7 prayers..ja intressant tid tillsammans med gud och Ida levlin (kom sedan även dit). Andrea kom sedan dit för det var hennes tid och vi gjorde henne sällskap.
Sedan åt Ida och jag mat vid Primavera, Pasta. så fin stund. sitta och prata och äta. Det är nog skönt ibland.
Ungdomsmötet var grymt uppmuntrande. Sex och samlevnads-paneldebatt.
Jaa de kommer nog fixa sig..varför oroar man  sig ens? nåja..kanske för att man inte riktigt vågar lita på gud i det samanhanget..varför då? nåja..va skönt det kommer att bli att älska någon och att bli älskad.
Sedan uppmuntrade Anders Olin mig..det var så viktigt att få lite perspektiv igen..:)

på lördagen blev det kalas för min lilla skrolla Ellie som fyllde 2 år på torsdagen:)
image137

Om en och en alv vecka är alla mina skrivningar över..underbart!
jo ni..Gospelhelg i veckan:) då får ja se matilda igen! och andra också..va roligt de ska bli, de e så sjukt bra låtar alltså! Ojoj med hela hjärtat vill ja att sången ska gå till honom som skapat den!

jesus.

Kommentarer
Postat av: hanna

oj. fyller hon två år? jag tyckte det var inte så läånge sen hon var liten bebis och jag skulle lägga på henni nån sorts halare och jag tänkte att nu tappar jag nog henni och då kan jag aldrig mera komma å hälsa på till koskinens.

2007-03-12 @ 21:08:37
Postat av: hanna

oj. fyller hon två år? jag tyckte det var inte så läånge sen hon var liten bebis och jag skulle lägga på henni nån sorts halare och jag tänkte att nu tappar jag nog henni och då kan jag aldrig mera komma å hälsa på till koskinens.

2007-03-12 @ 21:08:56
Postat av: hanna

det blev två inlägg. för hon fyller ju två år.

2007-03-12 @ 21:09:18
Postat av: Sonja

Du har blivit utmanad. Kolla min blogg för mer information:)

2007-03-13 @ 13:57:52
URL: http://sonjaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

:) jaa det går grymt fort livet..snart e hon tonåring juh..nå nästan nog:)

2007-03-14 @ 12:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0