Jag har fått mitt liv tillbaka!

image147DET Är ÖVer NU!! :D vi pratar STudentskrivningar!

men först lite historia...en vecka gammalt.-Fotopgraferna är Linus och Stefan Ekman bilder från www.mickelsson.net
image142image143
image144image145image146

Underbara bdagar av sångarglädje, gemenskap med familjen, ödmjukhet, beröring från himlen, ljuv musik.
Tack alla som var med och gjorde helgen till det den blev! HElt fantastisk!
 två konserter med fullt hus på båda ställena, det var underbart att människor är intresserade av gospeln och av skapren till det hela: vår fader! jag hoppas alla som var och tittade verkligen fick ta del av det glädje vi kände!
Tänk att få möjligheten att sjunga! att få stå på scenen denna helg med underbara människor, Tore w Aas, Mikael Svarvar, Johanna grussner, ett underbart bänd och min far förstås!
Jag kände mig så hemme och lärde mig mycket om min sång denne helgen...
jag vill sjunga till herren, annars får det vara! För han är värd all ära!
oj jag älskar musiken som han gett mig..vi är alla bara redskap!
om musiken blir sån som världen ser på den är vi verkligen ute på högt vatten..för musiken handlar Inte om oss utan Om HONOM!

jag vet inte om linus läser detta men han ska ha ett stort tack, för att han är med och tjänar och hjälper oss minnas och åter få njuta och tacka gud för våra stunder genom att de är fångade på bild! Kom på det en dag, Hur viktigt och roligt det är för oss! så tack! (om du läser detta eller inte!) vilken härlig kallelse! att tjäna han har!

jaa..saknar ord, jag är så tacksam för allt!
någon gång i livet skulle jag vilja studera musik..vi får se vart jesus tar mig..

Och nu ja Matten skriven, rellan skriven och Finskan skriven!<--
Vilket konstigt liv man haft under läs- och skrivperioden! SKönt att det är över!
man blev så instängd och mina relationer med människor på längre håll har legat på is..
ut ur min bubbla börjar jag komma nu!
Och det börjar bli VÅr!

mm..be gärna för mig att jag ska få ett jobb och så att det fixar sig med vår lägenhet till hösten..lite funderingar!
oj mera jesus till världen!

har deltagit i en tomasmässa idag i solf, underbart fint! jesus är..

nej nu e de nog natt..:) och jag är ledig!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Riktigt fin bild på dig längst upp!! =)
det måste avar skönt nu att fått tillbaka livet =)

2007-03-26 @ 00:08:49
URL: http://camillaae.blogspot.com
Postat av: Matilda

ja, de va fin bild av dig! :)
ojoj, de måst ju nog va skönt nu då de e över..men lite konstig känsla e de väl?
njut nu en stund av ledigheten!! ha du sökt nå jobb annars? vi ses om två veckor! :) kramar

2007-03-26 @ 11:27:16
Postat av: nicolina

:) jaa de e löjuvligt, äntligen får man börja tänka på något annat än en själv och ens böcker:P
inget jobb ännu..söker för fullt!..hoppas verkligen jag får något!
jaa..
<3

2007-03-27 @ 20:01:08
Postat av: linus

Tack Nicolina, det är skönt att höra! Du var ju så duktig! :D Klart jag läser, men jag har ju varit på resa ;) Kram och hej

2007-03-28 @ 08:02:56
URL: http://mickelsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0