ja tiden går..Underbart vackert regn har fallit över vår jord:)

jo :) i helgen var det midsommar och ljuvt väder hade vi:) men nu har det blvit lite kallare..
men de e skönt det med!

Midsummerfestival blev det i helgen, underbart fint ställe e pörkenäs och en massa ljuvligt folk fick ja träffa!
kommer bilder snart..

annars så har det varit hemmadagar för mig..Övat med macke inför musikcafe' 3.7 i vörå frikyrka kl 19-välkomna e ni alla!
där ska ja sjunga och även Soffa Björkgren-Näse..så vi får se va de blir:)

PÅ klädfronten: (även om jag själv anser mig vara en tjej som inte skriver sånt)
Annars har jag varit på rean och efter igår ska ja INTE köpa någå mera kläder på typ ett år(!?) jag har köpt mera kläder på detta år än jag gjort på flera år innan...men billiga saker förstås:)
Jag är en sån där fyndare..:) mina dyraste byxor jag använder nu har jag köpt för 20 euro, mina andra par, 10,10,15,18 euro..mm..sånt e de..jag är välsignad i de köp jag gör!
men ja man skulle faktiskt kunna göra något vettigare med pengarna men ja..Nu e de slut på spenderas.ska lämna mitt Visa kort hemma i fortsättningen! Då kan man inte köpa nåt så e de bara:) Shopmani


I helgen så blir det inte spikstock som jag tänkt först utan Pingstkonferensen i Sibbo..tror de blir grymt bra så får ja träffa min kära syster och de andra teamarna också! plus annat folk, det blir härligt!

annars så e ja hemma och sköter barn för tillfället, de börja piggna till efter att vi haft vattenkoppor i huset...

hoppas ni har en fin sommar där ute!




Kommentarer
Postat av: sofia

hehe shopmani har jag å:D tur att när jag var till stan så måsta vi på match annars skulle mamma ha blivi pank:) hinda entå spender 100 ?...

2007-06-27 @ 17:44:49
Postat av: nicolina

:D jag hann bara spendera 40 men de tyckte jag
va mycket:P
<3

2007-06-27 @ 21:16:13
Postat av: henka

å vissa andra ha fallit ut ur klädintresset helt O_o jag tror inte att det är en bra sak. Dock är jag väl en bonde i själ och hjärta =) shoppa på, medan ni e unga ^^

2007-06-29 @ 00:43:54
Postat av: Matilda

å ja ha int shoppa nå för ja ha vari på läger hela veckan :) men ja ska nog ti stan nån dag nästa vecka på rea..så får se då.. :)
ha du köpt två byxor till efter de två du köpt då ja va med?? ojoj..men du behöver nog inte ha dåligt samvete för 40 euro. not at all..

2007-06-30 @ 19:10:13
URL: http://idamatildah.blogg.se
Postat av: nicolina

nej bara ett par:)..och en tröja, trikåer och ja..en topp..that was it..:)
ja jo men nu e de nog slutt, känner som att jag faktiskt e tillfredsställda på den fronten..
Oj henka, ha de så Bra i milin! kom hem som den underbara person du är låt inget förstöra dig! gud är
med dig och leder dig1 han e trofast och vi ber för er här hemma!

2007-07-04 @ 17:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0