Barnläger:)

veckan har jag spenderat på vassor lägergård med 32 barn:D 12 ledare..tillsammans med det soliga vädret och barnens flaxande ben:)..ojoj men vilken fin vecka! så många underbara barn det finns!

jag insåg nog att barn är en härlig grupp, men ja nog blir de tidvis lite stökiga och högljudda:D men de eju jag med så då e vi ju på samma nivå!

BILDER på kommande:)
nisse-pelle.Bertil.Putte.Grymt våta ledare. Städväckning.Barnkör.Nostalgi. Hemliga vän.Trospost.stenplockning.
Pinnbröd. Kanotpaddling. Morgonpigga barn(iaf första morgonen). Glädje. skratt. god mat. gemenskapen är:)

Människor är livet!

Midsommar och vattenkoppor i huset.
Kajsa och jag börjar planera vår tur till uppsala i juli:D!

Jossan och alla andra Summer Challange-teamare är nu "on the road" borde vara framme i ekenäs nu!
Gud välsigna dem! underbart gäng med underbara männiksor!
gonatt. sommaren är ljuvlig!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ja-a, de va fint läger! va skoj att du får fara på pingstkonferens..ja ha ju nästan vari varje år de senaste åren så de känns konstigt att int fara. hoppas ni har de bra där! men de tror ja nog.. :)

2007-06-30 @ 19:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0