stress och sex rutter...


image266
jaa imorgon bär det av..känns bra..har packat och strykit kläder idag..har en del kvar ännu menmen..
Oj va mycket man ska tänka på då man ska resa..igår blev jag nästan ifrån mig då jag försökte få ihop min och kajsas vistelse..ojoj..men i jesu händer lade jag allt och nu känns allt mycket bättre..Come what may..

SVERIGE..här kommer vi..snart! jag väntar spänt på att få möta alla jag saknat så mycket och se vad gud kommer göra och vad han vill säga mig..

nej de blir grymt bra..men ändå än en gång! Be för oss:)

den trettionde kommer vi börja på i lägenheten:) vi ska se va det blir..en grön vgg har jag tänkt mig..men  vi får se:)..


I say Come what may och igår skrev jag en sång..

Gud välsigne er alla!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vem ska du bo med å var ska du bo? :)

2007-07-24 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0