SJu arbetsdagar i sträck..

men nu e jag hemma och sitter och äter godis:)

vilket fint väder vi har..
sommaridyll och jag älskar verkligen att cykla..ojoj..(tack jesus att min moped gick sönder så jag fick upptäcka en ny värld)

min vecka gick verkligen relativt snabbt..

i veckan bär det av..borde nog packa:)..
ska bli riktigt roligt..be gärna för oss att allt fixar sig..kajsa och jag på tumis:)

det är verkligen vackert där vi bor...tacksam är jag.
har funderat mycket på sista tiden att ta tillvara livet..att njuta..och OJ vi har mycket att vara tacksamma över!

Ni mina vänner låt oss springa medan vi kan, njuta av att röra på oss och  vara tacksamma för och främja vår hälsa! det är ingen självklarhet om femtio år..
Undra när jag kommer springa för sista gången..
image265

Kommentarer
Postat av: sofia

va gollåt hus:) vi har å ett gammalt:)

2007-07-21 @ 18:58:00
Postat av: Sofia

Ni bor verkligen idylliskt!! :)

2007-07-24 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0