Jag slapp IN:D!

image263Nice..Jag slapp in till PF på klasslärare..och om ni frågar mig just nu är det nog dit jag stur mina steg denna höst..
skall checka lite me bossen ännu men..:)

känns oerhört spännande inför hösten måste jag säga! det känns verkligen bra..jesus bär mina steg!
Annars jobbar jag vidare runt en massa härliga människor, men som nog får mig att förstå att ALLt som är värt att Lev för (verkligen LEVA för) finns i jesus och relationen till honom! för som sagt det är DET allt handlar om..
inte om de olika sakramenten eller kyrkans förordningar...det har blivit så omständigt detta med gud..
men i grunden ligger bara en sak sog egentligen håller och det är just relationen till honom!

Gud välsigna summer challenge teamet som är på väg till barcelona just nu..de är underbart fina allihopa som jag känner..och de flesta känner jag någå sånär:) by the way kommer jag få träffa dem alla, det råkar vara samma båt på vägen hem som vi ska med då vi kommer utomland ifrån!

Själv går jag på moln över tanken att jag ska till sverige med Kajsa nästa vecka!
All de underbara med ljuvliga dialekter skall vi få träffa:)
Camilla, Rebecka, Rebecka, Sarah, Josefine-de e tjejerna de som representerar Umeå och Luleå:)
sedan e de grabbarna:)..de ska bli så roligt att få se dem alla!!
oo jesus vi vill bara se dig denna vecka och bubbla av din glädje:D

Amen! Sommaren e underbar!
image262

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis, vännen! Men det visste jag ju att du sku bli antagen! :) Och snart bär det iväg för oss - bara en vecka kvar nu!

2007-07-17 @ 12:05:04
URL: http://kajsoli89.blogg.se
Postat av: mici

Grattis Nicco :) hoppas du får d bra i höst nu då på peffan ;)

2007-07-17 @ 14:44:19
URL: http://misuela.blogg.se
Postat av: anso

grattis :D å ha de så kul i sverige!!

2007-07-17 @ 17:32:27
URL: http://anso.wordpress.com
Postat av: Sofia

Grattis igen! :) Perfekt. Å va ni e fina på foto!

2007-07-18 @ 08:45:43
Postat av: Jenny

Gratulerar till platsen på Peffan! Jag kom också in! :D synd bara att vi int kommer på samma klass....

2007-07-19 @ 15:24:37
Postat av: SJ

nå grattis nu, härliga grejer. :)

2007-07-21 @ 00:24:51
Postat av: nicolina

tack:)allihopa!
de känns nog bra!

2007-07-21 @ 18:22:16
Postat av: Fia

Jess hördu flickan! Hjärtliga gratulationer!

2007-07-21 @ 19:20:07
Postat av: henka

grattis till den blivande klassläraren (?) tja. sköt om Er så väl Ni kan.

2007-07-29 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0