det jobbas och på:)


image259
Oona
och jag har tidvis sjukt roligt, speciellt då man citerar "Sunes sommar" eller vithyad kvinna frågas att om hon är från korea..

ljuspunkter i dagen..annars sker inte så mycket..jag cyklar på..
det har vl blivit lite över 100 km denna veckan..det är oerhört skönt..har insett först nu varför folk längtar efter cykling då de vill koppla av..
mat är ljuvligt gott..det är underbart fint då familjen kommer hem från norge..ensam e de skönt en tid menmen..ganska ensamt blir det..

tänk att det är sommar..denna sommar har varit liksom en dimma..vill kunna njuta mera..

Slapp In till SYh på Vård så nu har jag studieplats..men väntar ännu spänt på brevet från peffan..

Om en och en halv vecka bär det av till Sverige:D med kajsa! till europakonferensen... på livets ord:)
"Gud, låt det få bli underbart bra"  vi får se hur kajsa och jag klarar oss på egen hand:)

va roligt det ska bli i höst..att börja flytta och ja:) börja på något nytt!
ska börja renoveras snart i vår lägenhet..måla väggar och dylikt:)

sånt händer..



Kommentarer
Postat av: emilia

Hej vännen! Jag hitta till din blogg, underbart att läsa dina tankar och funderingar :) Det var kul att se dig i Närpes, men jag skulle vilja se dig oftare så där att man skulle hinna lära känna dig.
Men jag hoppas och tror att ni får en jättevälsignad Sverige-resa medans vi är i Spanien. Vi får be för varandra :) Kramar, emilia.

2007-07-14 @ 23:53:27
URL: http://emiliasaskia.wordpress.com
Postat av: Matilda

Hej!
härligt att höra att du kom in! ja försökte ringa dig i veckan för att höra om du fått dina resultat men men..du svara icke..
Inatt far ja ti Barcelona..oj..vet ej vad som väntar..känns konstigt men spännande.
hoppas du får de underbart i sverige!
å du..du e vacker! vilken vacker bild på dig!
som en modell.. ;)
sköt om dig! kramar

2007-07-15 @ 19:39:14
URL: http://idamatildah.blogg.se
Postat av: nicolina

Ja emilia! det skulle vara så roligt att få lära känna dig också bättre! du e sån härlig människa ska du veta! men ja vi får be för varandra! va roligt att få se din blogg med..du e så bra på att fota du ska du veta!
Matilda, Ja har tänkt på dig flera gånger--> Vad roligt ni får!! jag ber för er ska ni veta! ha det underbart välsignat! gud är stor och God!!
PLUS--< vi ses på båten;) den 29:onde:D
<3

2007-07-16 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0