temadag droger va det igår..

jaa..en trevlig dag va de igår..

fullspäckad och trevlig..jag gillar nog att ha ganska mycket program har jag kommit fram till..
skola.

var med på Radio igår.. jacke ringde upp mig och andrea och hade oss i livesändning:) de va trevligt, de e trevligt att få testa på en massa nya saker genom den här tävlingen..
de e nog roligt att jag til sluta bestämde mig att skicka in bidrag, jag skulle nog annars vara fattigare på rika erfarenheter..för det här har faktiskt varit väldigt intressant..

efter skolan och några socialpsykologiska experiment så blev det tid för musik historia..
pratade om jimi Hendrix, Janis Joplin och Flower-Power rörelsen..
drogerna e no ett ok..så många liv de tagit..

sånglektionen blev det att sjunga en del  jaa..ganska mycket..

sedan stod jag i kylan på en busshållsplats och väntade på bussen.. och i bussen träffade jag josefine..Sofias lillasyster, roligt att få höra om högstadiet och deras ng-grupper:)

Jesusrevolution blev det sen..i sion..oj de va mycket folk!
de va ju trevligt förstås..
och närpeserna hade också kommit sig dit..:) de va trevligt..
showen var helt bra..men flinck var en störande variabel;)..skoja bara..han e nog trevlig!..men väldigt kritisk..:)

hem bar det av sen..lade mig på sängen och pratade med herren lite de va skönt..
idag blir det skola, tid me mamma på tsna och sedan Cell i söderfjärden!

en till dag av mitt liv..:)

4,3,2..dagar kvar till finalen..

Kommentarer
Postat av: Emelie - kusin vitamin

Fundera då du skrev att finalen e kl. 19.00.. för i vasabladet stod d i måndags att d kl. 20.00.. så vet du säkert vilket klockslag som stämmer? Ja hoppas verkligen att ja har möjlighet att höra dig igen på fredag!(ska höra me familjen) Kramis å LYCKA TILL :)

2007-01-31 @ 22:09:04
Postat av: *Sonja*

låter jättebra dedär me jesus revolution i sion:) Wow:) Hoppas de'u har de jättebra!! E du påväg på Ec?:) *kramis*

2007-02-01 @ 13:36:14
URL: http://sonjaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0