loppisgrönt liv.

loppisgrönt1.sommarruta.stenen.

mitt liv passerar...shup så ha de gått en vecka..
oj saker har hänt, ni e nog inte på riktigt med i mitt liv..bara sådär på låtsas, lite som en lek.
en lek som ni tycker om att placera i en låda..hoppas niinte lyckas för om ni gör det så har ni definitivt misslyckats.

jaa..
en vecka..
mycket på gång. Jesus.
jag längtar så mycket och är så tacksam.

cellen skall delas..och det kör igång den här veckan..cicci och jag blir ledare för vår sida..
sofia och becka för den andra..
de ska bli intressant och jaa med hjälp av agneta och han som finns fast han inte syns ska det nog gå bra:)

musikhisoria. sånglektion. tandemträff med min finska vän. tjejklubb. ungdomsmöte.

en slirande bil. ett offer. ett kallt torg. en del bakas. en del städas. en del folk. många jackor.
många röster i ett hus. en bil från närpes. godis i mängder. en promenad i skogen.
dans i den glittrande snön. ett möte om bön. msn stunder.

mm.. satte mig bakom ratten igår för första gången..bara pappas kofångare gick sönder:P
eh..körde in i muren.
tack flinck för att du också körde in i den på lördagen, det hjälpte mig att gå vidare:P..plus att annars skulle du ha mobbat mig rejält;)

folksamling alltså.
sofia. andre'. becka. sara. challe. jappe. macke. anto. vico. cilla. cicci. andrej. netti. simppe. däni. joha.
elin. fia. emelie. malin. ida. linnea. kajsa. flinck. jenny.  joel. jossan. ankko. igge.

har jag glömt nån nu?..hmm..

livet e skönt..men oj så mycket som borde göras..
studenten hänger liksom ett blött moln ovanför mitt huvud men eh..jag använder paraply och solglasögon!

Johannesevangeliet. 13 -tänk att jesus tvättade lärljungarnas fötter.
läs det! det är hur underligt som helst. jesus. vilken fader vi har! läs egentligen Hela joh. det är en hel värld som öppnades för mig.

nikke e i levi..hoppas han har det bra..:)

annars..oj voice börjar närma sig..min semifinal alltså..
hmm.. www.vasabladet.fi så får ni läsa om den första semifinalen som var igår..

mm.. ta vara på varandra där ute! <3

Kommentarer
Postat av: cessi

håhh..o alla namn känner jag igen på listan du rabblade.och alla vill jag se igen. och så vill jag se dig. vill komma upp. nu. till öb.

2007-01-22 @ 18:40:59
Postat av: Matilda

hihi..jag minns när vi gick på loppis å du prova dendär tröjan :)fin bild! men så e du ju också jag som ha tagit den ;) haha..nåja..saknar dig nicco! vi borde höras nå..men ja..har sån tidsbrist..Sköt om dig!

2007-01-23 @ 09:00:43
URL: http://idamatildah.blogg.se
Postat av: nicolina

gummorna mina

2007-01-23 @ 12:32:13
Postat av: JennIE

ojjsan ett stavfel! :o mitt namn, JennIE. (första gången e förlåtlig.. :b) Tack för en megatrevlig kväll! va så roligt att se hur du bor å har de.. å alla människorna! :D very nice. Ha de gott!!

2007-01-23 @ 16:07:00
Postat av: nicolina

förlåt! nog visste ja ju det! det gick av bara farten..du ja ska var mera uppmärksam nästa gång:)

2007-01-23 @ 20:20:32
Postat av: camilla

djupt, härliga bilder!

2007-01-24 @ 18:26:11
URL: http://camillaae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0