long time no seen..

jaa ett tag sedan nu..
undra vad ni alla människor har pysslat med där ute i era liv?

oj jaa..
själkv har jag spenderat juldagar fulla av mat och godis...sett en del av släkten förstås och så..
men jo nu senast MVV förstås..

Midvinterveckan detta år i sibbo..ja vad ska jag säga...mitt femte år och jag ska säga dig att det var underligt att komma tillbaka till stället jag var på senast då jag var 14 år...mycket har hänt sedan dess:)
nostalgitripp måste jag nog säga att det var..

och oj jaa..vilka dagar...livet har verkligen förändrats måste jag säga..
inte var det bara lätt...lite svgåra tunga dagar hade jag blandat med underbara stunder och möten och diskussioner med underbara syskon.
och lova herren!
underbart sätt att få sluta året med..och få gå in i ett nytt!
undervisningen var fenomenal och jag är så glad för aklla kramar som jag fått under veckan, de värmde så oerhört!
Bön var min intressegrupp och gud fick arbeta och även lära mig att det inte handlar så mycket om känslor:)
ooo jaa..
nyårsafton så var jag på bakombön och gud öppnade upp himlen för mig!
Nyårskvällen firades med konsert, dans, brakedansare och lite sånt:)...de kallar jag gudstjänst!
året slutade vi med att be för varandra och sedan gick vi in i en oerhört stor Lovsångsfest:)..
konfetti och grejer...glädjen var stor och jaa..:D
dock gick jag in i det nya året med blandade känslor..
natten blev sannerligen intressant..
vi hängde i ett litet auditorium och jaa va gjorde vi...fördrev tiden med att prata diskutera..lyssna på Farmors mössa och närpes "vem kan segla för utan vind"..:)
sedan satt vi några och funderade över framtiden ojoj..vi var alla lite konfunderade över vad vi skulle ta oss till:)..
sånt e det..
2007
tänk det..vad blir det för år.
jesus gör det du vill!

sista dagen så var man smått trött efter den ynka en och en halv timmes sömnen..men ändå piggare än vad jag hade trott att jag skulle vara..
nattvard och vittnesbörd.
underbara vitrtnesbörd verkligen, både om yttre och inre helanden..och
jag kommer aldrig glömma det Jode Witick sa : "Det är herrens år"
jees sku säga det!

hem kommer man ju alltid och altid är det lika konstigt..men vilka fina dagar det hade varit i sibbo..
och en fin bussresa..att vardnra i guds frid..det är någå av de härligaste som finns...
att ha jesus är ...även om man inte alltid har det perfekt så är det underbart..jo ni..


och visst saknar jag nu er en massor alla som var med mig där under de dagarna!

Jennie(tack för din uppmuntran! verkligen va sku ja ha varit utan dig!)
och alla andra ni vet nog vem ni Är!..
alla mina vänner---> jag älskar er så mycket och tackar gud för att jag har fått lära känna er alla!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack Nicolina för allt, du uppmuntrade mig också jättemycket! :) Vi e verkligen syskon, till för varandra liksom.. Blir så glad när jag tänker på dig! :)Så tacksam ti Gud för didär dagarna å nu när man e hemma fortsätter skolningen..världens bästa! :) Ha det så bra! *kraam*

2007-01-04 @ 15:39:28
Postat av: jossan

jaa vännen va underbart att höra! ja du sannerligen är vi inte skapta till ensamhet och tack fadern för det!
har du nån mail el msn så man skulle få hålla kontakten lite oftare? min är [email protected] så skicka dit om du vill..kram

2007-01-04 @ 22:12:43
URL: http://bloggenfi/josssan
Postat av: nicolina

ojsan va fel det blev:)..men jaa de va skickat av mig inte min syster..:)

2007-01-04 @ 22:13:36
Postat av: maridhia

Nicco - tack själv!
Underbart ti få se dej igen :)
(och tack för kommentaren, trots att jag själv slarvat med att skriva på din, fastän ja smygit runt här lite ;))

2007-01-05 @ 10:47:37
URL: http://maridhia.wordpress.com
Postat av: Sonja

De va så roligt att träffa dej,fastän vi inte talade så mycke;)jag har tänkt mycke på dedär jode sa..de va så bra:)
Ha de fint:) och hoppas vi ses snart igen:)*kramisar*

2007-01-05 @ 21:09:24
URL: http://sonjaaa.blogg.se
Postat av: Cindy

i love you too a lot, sis' :) saknar dig otroligt mycket, tackar Herren för att ja har fått lär känn dig! vi syns syrran (: Kram!

2007-01-08 @ 15:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0