en dag gjorde jag en ängel i snön..

snöängel.
vilket liv, tänk att jag får leva mitt liv. jag är så tacksam!

en dag gjorde jag som sagt en ängel i snön..liksom jonas gardell i hans bok en komikers uppväxt..

idag vaknade jag upp i värme ombeddad av ett varmt duntäcke..vilken fridsstund..
idag är ju dagen annars.. Voice semifinal i after eight klockand 19.00
jag är kolugn men hoppeligen blir jag nog lite nervös där innan, det brukar hjälpa mig att göra mitt bästa.

ni som inte kommer infinna er där får gärna be för mig..att jag inte glömmer texterna:) och att jag får sjunga till jesus..det är till honom min sång går!

ett underbart ungomsmöte hade vi på fredagen..
-->om ni bor i vasa så kom till sionförsamlingen på fredagar klockan 19.00 då är det ungdomsmöte och det brukar vara grymt bra!

sedan är jag nog så tacksam för alla nya vänner jag lärt känna under förra året..2006..
vissa tidigare andra senare..
-->Nikke, Kajsa,  Jontte,  Linnea, JennIE:),  Linda, matilda , Cindy, Ankko, Jonas, Igge, Flinck,  Camilla, Rebecka, Rebecka,  Josefine, Sarah, Emanuel, Christoffer, Josef, Christoffer, Sara R..
tänk vad många människor gud ger en:)
förstås kommit vissa närmare andra på lite längre håll men ändå..:)

nog finns det häftigt mycket olika människor..

och jaa..

6597 Dagar
395820 Timmar
23749200 Minuter..

...Har jag varit okysst.
...Har jag varit singel
...Har jag ändå varit älskad från topp till tå..

Evermore my heart my heart, my heart  will sing
Above all i live for your glory
Even if my world falls I will say
Above all i live for your glory.

jesus



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oj lycka till ikväll nu vännen! Ska be för dig! Men jag känner på mig att det kommer att gå jättebra, so don't you worry :)

kramar i massor till dej!

2007-01-28 @ 13:47:21
URL: http://kajsoli89.blogg.se
Postat av: Matilda

jaa..lycka till! du e säkert mitt i de just nu när jag skriver.. :)

hihi..du e humor..att du riktigt ha räknat ut dedär.. ;)

ojoj..de e tre veckor sen vi ha prata..sjuuukt! allt e som i en dimma..allt går jättefort men ändå känns de som att man varit här i 2 månader..
Skönt med bloggar så man nu lite vet va som händer i folks liv :)

kramar!

2007-01-28 @ 19:52:02
Postat av: Matilda

å du..fin ängel! :)

2007-01-28 @ 19:53:10
Postat av: anso

hörde att du gick vidare till finalen, grattis!! :D du e duktig, nicco!

2007-01-29 @ 18:22:28
URL: http://anso.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0