elev i guds skola.

oj ja ett tag sedan..livet går..men det är skönt att leva..:)
tänk på allt gud gett en att njuta av! vänner, mat, värme, kärlek, frid. jaa...

mm..ganska skönt me snö nu också..så de blir lite ljusare..

oj vilken helg annars..

gonatt och sova över hos matilda och linda  efter en kväll av halpahalligodis..:)
ungdomsmöte. att får möta gud..har du inte gjort det så d här du ännu saker att upptäcka i livet!...
men på många lika sätt möter man honom..han är stOR..:

efter en diskussion med macke om världen och lite missär så blev det tid för fika..
runt tio for vi ut med jesustältet till torget..
deade ut kaffe och bulla åt frysande passerande människor..:)
prata lite med johnny...om att bli frälst och hur livet förandras..

mina fötter dOg nästan:)..men de va trevligt ändå!

mm me en kväll me linda, matilda, micki, jonas mig själv, te och godis..avrundades dagen..

igår så blev det då ett fart och fläng måste ja säga..
vakna upp slängde av väckarklockan och sova en och en halv timme till..
linda va uppe tidigt redan.:P

vi laga mat och tog det lugnt..matildas syster kom me sin fem.veckors baby..ojoj babysjuk blev man ja smått;)..

sen körövninf i kvevlax och ett sjå att försöka fundera om närpesbesök:)..efter om och men sommom jag mig ändå iväg..
med micki rönn, jappe, henka, linda och cindy packade vi oss i en bil och åkte emot närpes..funderingar med jappe..mhm...
ungdomsmöte..helt ljuvligt. en sån fri atmosfär och ja..

fint att få träffa folk:)..jennie, kajsa, linnea, julia, flinck..
så nu har jag ingen klassring mera..puts väck, kanske det var nån tung LUFT som kom och stal den..:P

gemenskap över kaffeborden, eller tja Te för min del..jag dricker INTE kaffe!

sångstund är ju underbart..och oj vilka förmågot närpes kan bjuda på..inget mindre än HERRKÖREn..ja tänkte skratta ihjäl mig alltså..

sen inte alltför sent bar det hem..
lite oftare skulle det nog vara att ta sig dit:)..

idag har jag slappat som en tok..njutigt av livets gods vandrat i snön och vilat i herrens närvaro...mm..
styrkt påbörjar jag en ny vecka..:)

hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0